Управлението на онлайн репутацията използва комбинация от тактики за връзки с обществеността и усъвършенствани SEO принципи, за да се създаде положително онлайн съдържание и да се позиционира на първа страница в резултатите от търсенето на потребителите. Това може да включва: създаване и оптимизиране на уебсайтове; изграждане на висококачествени връзки; статии, даващи полезен практически опит; управление на социалните медии, управление на ревюта, създаване на съдържание.
По този начин компаниите се предпазват от това нежелано съдържание, публикувано от недоброжелатели или конкуренти, да се показва на първа страница на търсещите машини.
ORM/SEO/PR
Тези услуги лесно могат да се объркат, тъй като често се припокриват. Пример може да се даде с услугите за управление на онлайн репутация, които използват съобщения за пресата или партньорските си медии, както правят и фирмите за връзки с обществеността. Също така се използва и техника за оптимизиране, за да се постигне по-добро класиране на положителното съдържание в търсачките.
Основната разлика между тези три услуги е, че SEO класира само един сайт за много ключови думи. PR от своя страна се опитва да повлияе на общественото възприятие за дадена марка, докато при ORM се класират няколко уебсайта на първата страница на търсещите машини, за малък набор от ключови думи, обвързани с бранда, за да се повлияе на общественото възприятие за даден продукт, услуга, фирма, споделят от ORM.BG.
Балансиран подход
Както става ясно,SEO и PR работят заедно, за да формират основата на управлението на онлайн репутация. Ето защо ORM.BG препоръчва да се работи с експерти по управление на онлайн репутация, които познават в детайли алгоритмите за търсене, както и тънкостите и нюансите на PR. В противен случай ще се озовете с огромно количество от страхотно съдържание, което никой не вижда, или с изпълнен SERP с роботизирано, лошо написано съдържание.
В днешно време с все по-голямото развитие на изкуствения интелект търсещите машини все повече „предпочитат“ смислено и полезно за потребителите съдържание, което да има и самостоятелна стойност, освен основната си функция, помагаща за подобряването на онлайн репутацията на даден бранд.
Как работи управлението на онлайн репутацията?
ORM.BG е първата дигитална агенция в България, която се занимава с управление на онлайн репутация
10:57 | 15.10.19 г.Илюстрация: ОРМ Дигитални решения ЕООД
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
"Шел" ще проучва за нефт и природен газ в блок "Хан Тервел" в Черно море
-
България ще сключи договор с ЕИБ за до 250 млн. евро за съфинансиране на европроектите
-
Руската стратегия в Африка виси на косъм след падането на Асад
-
Германското правителство наема Rothschild като съветник за своя дял в Commerzbank
-
Защо кафето бавно, но сигурно се превръща в луксозна стока
-
SOFIX отчете 0,56% спад до 844,03 пункта
-
Украйна увеличава арсенала от ракети за удари по Русия, гори авиозавод в Таганрог*
-
Анализатор: Активи като злато, сребро и криптовалути тепърва ще растат
-
Колко опасен за биткойна е новият чип на Google за квантови изчисления?
-
Правителството не се разбра със синдикати и работодатели за Бюджет 2025
-
Популярността на дивидентните акции се очаква да се повиши през 2025 г.
-
Той трябваше да спаси Intel. Вместо това изтри 150 млрд. долара от пазарната ѝ капитализация
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
BlackRock: Световната икономика излиза от познатия цикъл на ръстове и спадове
-
Роснефт: Решението на ОПЕК+ може да превърне САЩ във водещ износител на петрол
-
Падането на Сирия е тежък удар за Путин, САЩ се канят да "заринат" Украйна с оръжия
-
Ръст на заплатите в Германия до десетгодишен връх дава надежда за икономиката
-
Собственикът на два мола в София сключи една от най-големите сделки с търговски площи в ЦИЕ
-
Морските дронове на Украйна автоматично прихващат цели и променят битките в Черно море
-
За американците става все по-трудно да си намерят нова работа
-
Цените на коледните базари в Германия достигнаха нови върхове, а продавачите стават креативни
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
"Самоубийствени атаки": руснаците опитват да си върнат контрола в Курска област
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
Коментари
Финанси виж още
-
България ще сключи договор с ЕИБ за до 250 млн. евро за съфинансиране на европроектите
-
Германското правителство наема Rothschild като съветник за своя дял в Commerzbank
-
SOFIX отчете 0,56% спад до 844,03 пункта
-
БНБ критикува проектобюджета: Раздути разходи, заплаха за членството в еврозоната*
-
S&P 500 се покачва, след като данните за инфлацията оправдаха очакванията*
-
КЗП завежда колективни искове срещу фирми за бързи кредити