Merkle, глобалният лидер в технологиите за потребителско преживяване, стъпва в България от днес. Технологичният гигант с над 30 годишна история е част от групата агенции на dentsu с повече от 13 хиляди служители и офиси в над 50 страни. В Бъгария Merkle обединява екипите на Isobar Commerce и Live Area, където над 300 специалисти в електроннта търговия ще работят за създаването на стратегии за потребителско преживяване по световни стандарти. Компанията планира да разрасне екипите си поне с една трета през следващата година. Те ще имат възможност първи да работят с нови технологии и платформи за електронна търговия и да наложат световни практики при диверсифициране на портфолиото от дигитални услуги на българския пазар.
Merkle e основана преди 30 години в САЩ и поставя своя фокус върху услугите за онлайн търговия по начин, който да им позволи да достигат с персонализирано послание до всичките си потребители. Сред стратегически партньори на компанията в пътя ѝ към хиперперсонализацията са: Salesforce, Adobe, Google, Amazon Web Services и PEGA. Компанията е бизнес партньор на повечето компании от Fortune 1000.
В България компанията е представена от две компании със значителен опит в онлайн търговията – Isobar Commerce и Live Area, които са на пазара вече 15 години. Merkle ще е следващата стъпка от развитието и на двете компании, които изграждат, оптимизират и поддържат глобалните платформи за онлайн търговия на клиенти като adidas, АSDA, Clarins, Shiseido, Walt Disney, Zwilling, Birkenstock, Le Creuset. La Prairie, Coca Cola. Екипът на Merkle в България ще се ръководи от Любомир Чолаков, който в момента е управляващ директор на Isobar Commerce.
“Обединението на двата изключителни екипа на Isobar и LiveArea в България под бранда на Merkle дава много нови възможности за растеж на хората в компанията. Целта ни през 2022 г. е да добавим още поне 100 души и нови глобални клиенти за екипа ни в България. Ще продължим да инвестираме в развитието на e-commerce екосистемата и да утвърдим България като ключов играч на глобалната е-commerce сцена”, споделя Любо Чолаков.
“Центърът на Merkle в София е водещ в Европа в областта на технологиите и платформите за e-commerce. Разчитаме на екипа ни в София и натрупания от тях опит през последните 15 години да печелим нови клиенти на водещи пазари за Merkle като Великобритания, Германия, Франция, Нидерландия, скандинавските страни”, добави Мартин Бочинек, изпълнителен директор EMEA, Merkle Experience & Commerce.


Вторникът ще е слънчев, с темпераури до 13°
Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Електричеството сега възпрепятства растежа в световната икономика
Ford ще понесе 19,5 милиарда долара загуби заради стратегията за електромобили
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Защо системата Start/Stop може да не работи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна
Консултациите при президента продължават с "Възраждане" и "ДПС - НН"
Удължителният бюджет ще бъде гласуван в ресорната комисия
Още един българин е загинал на фронта в Украйна
Европейски лидери предлагат многонационални сили като гаранция за сигурността на Украйна