Теленор България стартира собствен онлайн магазин, който носи името „Купи онлайн“ и позволява на клиентите да подновяват своите договори, както и да пазаруват устройства и аксесоари от телекомуникационната компания. Това разкри днес Горан Маркович, главен маркетинг директор на телекома.
Услугата вече е достъпна за клиентите на основния уебсайт на Теленор.
От компанията предупредиха, че все още добавят функционалности към магазина, но се очаква в близките 2 до 3 седмици всичко да бъде завършено.
„Купи онлайн“ залага на безплатна доставка за цялата страна в рамките на пет работни дни. В големите градове е възможно тя да се осъщестява и в по-кратък срок – за около два работни дни, разкри Евгения Овчарова, директор „Дигитално преживяване“ на Теленор. Куриерската компания, с която ще работи онлайн магазинът, на този етап е Европът. Предлага се и втора опция – клиентът да получи поръчката си от магазин на Теленор, независимо кой е той.
При избор на нов абонаментен план условията му са активни от момента на получаване на доставката.
Плащането се осъществява с карта или при доставка, а всички данни се опазват от партньора на Теленор в разплащанията, който се намира в Германия.
Първата поръчка в онлайн магазина вече е факт. Тя е направена в рамките на първите два часа от старта му преди няколко дни. Клиентът, който я е осъществил, е подписал договор за нов план и е закупил смартфон, разкриха от компанията.
Подобно подновяване на договора в „Купи онлайн“ в момента е възможно за частните клиенти на Теленор. За целта те трябва да разполагат с регистрация в интернет портала MyTelenor. В случай че става дума за покупка на аксесоари и устройства без абонаментен план, подобна регистрация не е нужна и за потребителите, които не са клиенти на телекома.
„Купи онлайн“ предлага и ексклузивни предложения за множество мобилни устройства.
„Те са екслузивни за канала спрямо физическите ни магазини“, уточни Евгения Овчарова.
По думите ѝ целта на Теленор е била да позиционира най-важната информация на един екран, така че потребителите да бъдат максимално улеснени и да виждат пълни описания на добавените в количката продукти и услуги.
„Искахме лесен процес на поръчка с минимум усилия“, коментира още тя.
На този етап услугата не се предлага за бизнес клиенти на компанията.


МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ "Чернобил" е повреден
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (6 декември)
Времето във Варна на 6 декември 2025
Никулден е! Вижте какви са традиции за днес
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Най-големият син на Болсонаро ще се кандидатира за президент на Бразилия
Границата с Гърция е отворена и в двете посоки за камиони
Заведоха седем дела след самоубийства и кризи, предизвикани от ChatGPT
Зеленски в действие: Андрий Ермак се прости и с още постове
Украински дрон удари сграда в Грозни, Кадиров обеща суров отговор
преди 7 години хе, тия толкова го закъсаха, че теглиха балтията и на собствените си магазини. Има още една стъпка - търговци в продавалника. Цяло чудо е, че още работят след тия препродавания от тоя на оня. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Грешка - за 28 лева! И то общо за България и ЕС?? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години С тези абонаментни планове ще им пожелая успех. 3 ГБ за 23 лв.?!? отговор Сигнализирай за неуместен коментар