Във вторник френски съд отказа да забрани най-евтините услуги на Uber Technologies. По този начин той прехвърли делото на по-висока инстанция и спечели на услугата за споделено пътуване малко въздух в един от най-големите ѝ пазари, пише The Wall Street Journal.
В решението си от вторник Апелативният съд на Париж реши, че Uber е повдигнал сериозни конституционни въпроси за новото транспортно законодателство, което Франция прие миналата есен. Съдът реши да забави вземането на каквото и да е решение дали да забрани част от услугите на Uber във Франция, докато не се намеси най-висшата инстанция на апелативния съд или Конституционният съд.
Решението е добра новина за Uber, която е изправена пред нарастващ натиск от страна на регулатори и таксиджийски синдикати в Европа. Компанията вече бе принудена да преустанови своята нискотарифна услуга Uberpop в Испания и Холандия след съдебни решения.
Преди две седмици френски държавни служители нахлуха в офиса на Uber в Париж като част от отделно наказателно разследване срещу компанията заради Uberpop.
Решението от вторник дава възможност на Uber да продължи работата си с Uberpop във Франция за момента. При тази услуга, за разлика от други Uber услуги като Uber Black, се използват водачи без професионални лицензи. Новият закон във Франция прави работата с услуга, която поставя клиента във връзка с непрофесионални водачи, наказуема с глоба от 300 000 евро и две години затвор.


Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Като робство е, нямаш права: Говорят дезертирали руски войници
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
преди 10 години Непрофесионални водачи всеки ден возят много повече хора от професионалните. Да не говорим колко често се случва професионалните шофьори да направят катастрофа.Аз лично съм за някаква компромисна процедура, като създадат някаква улеснена процедура за получаване на лиценз за такси. отговор Сигнализирай за неуместен коментар