Американският технологичен концерн Apple, който напоследък не може да се похвали с добри продажби на таблета си iPad, ще отложи началото на производството на версията на устройството с по-голям екран, съобщи Blooberg, позовавайки се на добре осведомени източници.
Сега се очаква производството на 12,9-инчовия iPad да започне през септември заради забавяния, включително и на доставките на дисплеите, твърди един от източниците, пожелал анонимност.
Първоначално Apple възнамеряваше да започне производството през това тримесечие, допълват източниците. Новият таблет с по-голям екран е част от усилията на главния изпълнителен директор на базирания в Купертино концерн Тим Кук да засили марката iPad, чиито продажби спадат за четвърто поредно тримесечие.
Таблетът е подложен на конкуренцията на по-големите iPhone, които бяха пуснати в продажба през септември и помогнаха за рекордната печалба на компанията през последното тримесечие.
В момента Apple продава iPad с 9,7-инчов екран и iPad mini с 7,9-инчов екран. Компанията не е представяла официално планове за по-голям iPad.
Сред доставчиците на Apple са Sharp Corp., Japan Display Inc. и LG Display Co., показва официалният списък на доставчиците на компанията. Акциите на LG Display се обезцениха с 2,5% до четиримесечно дъно в Сеул. Пазарната капитализация на Sharp се обезцени в началото на сесията днес с 2,6%, преди да затвори с ръст от 0,9% в Токио, докато Japan Display отчете спад от 2,1%.
По-голям iPad също така може да укрепи инициативата на Кук да направи продуктите на Apple по-привлекателни за бизнес потребителите. Apple обяви през миналата година партньорство с International Business Machines Corp., за да създадат двете компании мобилен софтуер за корпоративни клиенти, а IBM да помогне за продажбите на iPad на корпоративни клиенти.
Макар че потребителите се отказват все повече от таблетите в полза на по-големите смартфони, фирмите продължават да бъдат добра възможност за растеж за iPad, защото устройствата могат да бъдат използвани за мобилна работа, както и като замяна на лаптоп. Като цяло глобалните продажби на таблети към бизнеса, институциите и правителствата се очаква да стигнат 101 млн. броя през 2018 г. спрямо 19 млн. броя през 2013 г., показват данни на IHS Technology.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО