В рамките на точно една седмица двата гиганта в света на технологиите – Apple и Samsung, представят на света нови продукти. Традиционно, това се случва през септември – за да има възможност за Коледния сезон те да са събрали интереса на потребителите и да напълнят корпоративните каси.
Новият продукт на Samsung – „умният“ часовник, който се свързва с телефона, бе приет с ентуиазъм, но събра и доста критики. Най-вече заради това, че не предлага кой знае каква иновация и че не надмина очакванията.
Подобна съдба грози и Apple – от сигналите, които получаваме от американската компания, в сряда ще видим iPhone в различни цветове, от по-нисък клас и с ограничен брой нови функции. Вероятно на все така доста висока цена.
Големият риск пред двете компании е свързан с необходимостта пазарът да получава нови и нови продукти, които да очароват. Фенската маса трябва да бъде очарована, за да продължи да си купува най-новите джаджи.
Как върви борбата между Apple и Samsung, какви са позициите на двете компании и как това резултира в пазарната им капитализация – вижте в сравнението, което прави Bloomberg.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 12 години Всички са крали от Епъл. В това число са Google, Microsoft, Samsung и т.н. Проблемът е, че Епъл беше и е Стив Джобс. Без него нещата отново ще тръгнат надолу :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Епъл си е Епъл. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Моделът на Apple винаги е бил елитарен - да продава скъпи неща на вманиачени фенове. В последните години, с добър маркетинг този модел можа да бъде поразширен и манията да обхване по-широк кръг потребители. Но това е само временно и в бъдеще Apple ще се свие където винаги е била - в рамките на 5-10% пазарен дял. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Рано е още да се каже кой ще крайния победител но в тази битка Apple изгуби повече. Печеливши засега от това противопоставяне са няколко ARM компании като Qualcom и MediaTek Inc. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Windows Mobile (NOKIA) - ша видите в "мид то лонг търм" отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Ъф коурзъ Съмсунгъ е побидиела! Айпъл са назадничави и само увиличавър ръзмеръ на тилифона си и мо давът ръзлични нумира!Игахти и кумпанята игафти и тилифонити! Ай-чи-пъл? отговор Сигнализирай за неуместен коментар