IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Apple vs. Samsung – кой е победителят?

И двете компании представят нови продукти, които обаче сякаш не очароват достатъчно

13:05 | 06.09.13 г. 6
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Apple vs. Samsung – кой е победителят?

В рамките на точно една седмица двата гиганта в света на технологиите – Apple и Samsung, представят на света нови продукти. Традиционно, това се случва през септември – за да има възможност за Коледния сезон те да са събрали интереса на потребителите и да напълнят корпоративните каси.

Новият продукт на Samsung – „умният“ часовник, който се свързва с телефона, бе приет с ентуиазъм, но събра и доста критики. Най-вече заради това, че не предлага кой знае каква иновация и че не надмина очакванията.

Подобна съдба грози и Apple – от сигналите, които получаваме от американската компания, в сряда ще видим iPhone в различни цветове, от по-нисък клас и с ограничен брой нови функции. Вероятно на все така доста висока цена.

Големият риск пред двете компании е свързан с необходимостта пазарът да получава нови и нови продукти, които да очароват. Фенската маса трябва да бъде очарована, за да продължи да си купува най-новите джаджи.

Как върви борбата между Apple и Samsung, какви са позициите на двете компании и как това резултира в пазарната им капитализация – вижте в сравнението, което прави Bloomberg.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:47 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

6
rate up comment 22 rate down comment 9
rootoffselo
преди 10 години
Всички са крали от Епъл. В това число са Google, Microsoft, Samsung и т.н. Проблемът е, че Епъл беше и е Стив Джобс. Без него нещата отново ще тръгнат надолу :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 19 rate down comment 11
melon
преди 10 години
Епъл си е Епъл.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 23 rate down comment 1
Ricco
преди 10 години
Моделът на Apple винаги е бил елитарен - да продава скъпи неща на вманиачени фенове. В последните години, с добър маркетинг този модел можа да бъде поразширен и манията да обхване по-широк кръг потребители. Но това е само временно и в бъдеще Apple ще се свие където винаги е била - в рамките на 5-10% пазарен дял.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 23 rate down comment 0
bgMan
преди 10 години
Рано е още да се каже кой ще крайния победител но в тази битка Apple изгуби повече. Печеливши засега от това противопоставяне са няколко ARM компании като Qualcom и MediaTek Inc.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 20 rate down comment 1
kamikatze
преди 10 години
Windows Mobile (NOKIA) - ша видите в "мид то лонг търм"
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 19 rate down comment 7
stoiloff
преди 10 години
Ъф коурзъ Съмсунгъ е побидиела! Айпъл са назадничави и само увиличавър ръзмеръ на тилифона си и мо давът ръзлични нумира!Игахти и кумпанята игафти и тилифонити! Ай-чи-пъл?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още