IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

eMAG: Мобилният трафик за онлайн покупки изпревари трафика от стационарни компютри

Компанията очаква продажбните на "Черния петък" да надминат чувствително миналогодишните

20:28 | 25.11.16 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

„Мобилният трафик за онлайн покупки изпревари трафика от стационарни компютри и се превръща в тенденция, която тепърва ще се разглежда и оценява“, заяви изпълнителният директор на eMAG.bg Стефана Здравкова в предаването „В развитие“ на Bloomberg TV Bulgaria с водещ Делян Петришки.

Тя коментира новината, че собственикът на eMAG, Dante International, е запазил търговската марка „Черен петък“, както на български, така и на английски език плюс две вариации. "Това съобщение бе съпроводено и с информацията, че от eMAG дават правата и на други компании да ползват марката", уточни Петришки.

"Днес е четвъртото издание на "Черен петък" в eMAG и когато преди три години Dante прави за пръв път това събитие в България, то все още не е толкова популярно", обясни Здравкова. 

"Имайки предвид маркетинга, усилията, цялата IT-структура и цялата организация на това събитие години наред, Dante решава да запази марката, кандидатствайки в Българското патентно ведомство, спазвайки всички закони и получавайки одобрение за регистрация на търговска марка от нашите власти, съгласно всички закони на републиката".

„Марката „Черен петък“ не само в България, но и в съседните страни се преекспонира. Реално това е седмицата, в която търговците преминават вече на зелена територия. Много разпространено е в България да има черен петък, който се случва през юни или пък трае цял месец. Традицията, която спазва Dante е, че това винаги е петък, в края на ноември, и дава началото на празничния период за нашите клиенти“, посочи Здравкова.

"Ние позволяваме устно използването на марката "Черен петък" от други търговци", каза още Здравкова. "Разбира се, всеки има право да бъде креативен и до известна степен се радваме, че предизвикахме маркетинговите отдели на търговците", заяви още тя.

Здравкова допълни, че очаква да подобрение на миналогодишните резултати и то чувствително. Според занижените очаквания на компанията продажбите в рамките на тазгодишната кампания ще бъдат над 180 хил. броя продукти. Ние вече сме над резултатите от миналата година по всички показатели“, посочи  изпълнителният директор на eMAG.bg 

Вижте повече във видеото: 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:39 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 0
khao
преди 7 години
Мобилният трафик за онлайн покупки изпревари трафика от стационарни компютри.да бе, покажете цифри или не се е случило. Гарантирам че не е верно това :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още