От лятото насам съвсем ясно виждаме проблемите и рисковете, с които се сблъсква пътната инфраструктура в България. Пътища бяха ремонтирани донякъде, но след това оставени. Сега на някои места липсва асфалт, маркировка, знаци, ограничителни системи или мантинели. Това обясни пред Bloomberg TV Bulgaria Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.
Според нея има голяма вероятност зимното поддържане и почистване на пътищата да бъде компрометирано. „В средата на септември на среща в Министерството на регионалното развитие представители от Европейския център за транспортни политики са споделили на министрите, че трябва да се направи обход и да се види къде има луга. Те сa знаели, че подобни мерки са належащи и въпреки това, месец по-късно, нищо не е било свършено“, каза Русинова.
Тя припомни, че при първия сняг миналата година не е имало кой да почисти прохода Петрохан.
„През последните месеци част от пътищата изобщо не са безопасни. Цяло лято министър Виолета Комитова говори как ремонтът на автомагистрала „Тракия“ е некачествен, а накрая излиза със становището, че всъщност бил направен добре“, каза Русинова.
Наскоро заради противоречието в думите на Комитова, Русинова сама прави проверка на пътната отсечка, като измерва маркировката, за да покаже, че е некачествено положена.
“Купени са евтини рециклирани перли и при полагането на маркировката има грешка. На места има до 70% има загуба на светлоотразителни перли. През нощта, при лошо време или дъжд няма да се види маркировката”, каза тя.
От Центъра за транспортна политика са сезирали всички институции, но към момента няма ответна реакция.
Целия разговор може да видите на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.


Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
преди 4 години По-добре да слушаме Козяк 16 отколкото руското посолство. Яли сме ви попарата толкова години и до ден днешен продължаваме да ви виждаме лъжите, шовинизма и демагогията. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Защото в Бългатия пътното строителство се използва само и единствено за крадене от корумпираните български политици без изключение. Как пък някой не попита защо същите фирми на ттиквата строят толкова качествени и хубави пътища и магистрали в Сърбия например. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Когато кажат от Козяк 16. Или първом когато разпънем продажните медии! Та на *** *** да им дойде акъля! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години В древен Рим калпавите строители са ги коввали на кръст. Затова римските пътища още стоят. Ние кога ще ковнем бойкоборисов? отговор Сигнализирай за неуместен коментар