Нетните приходи и печалбата на "Сирма" АД - Пловдив за първото деветмесечие на тази година намаляват в сравнение със същия период на миналата година, показват данните от неконсолидирания отчет на дружеството за периода. Печалбата на дружеството за периода е 14 хил. лв. в сравнение с печалба от 495 хил. лв. за първото деветмесечие на 2004 г.
Приходите от продажби намаляват до 311 хил. лв. от 1,469 млн. лв., основно заради по-малките постъпления от продажба на дълготрайни активи. Разходите по икономически елементи на дружеството също намаляват до 279 хил. лв. от 868 хил. лв.
"Сирма" АД има основен предмет на дейност производство на пашкули, прежди от естествена коприна, оманганен памук, ленени влакна, търговия в страната и чужбина. Основният капитал е 203 хил. лв., а собственият в края на деветмесечието достига до 1,496 млн. лв.
По-големи акционери в дружеството са "Вено Холдинг" АД с 49,45% от капитала и "Сирма 99" АД с 26,40 на сто. Физически лица притежават 20,02 на сто от капитала в края на септември. От своя страна "Сирма" АД притежава 100% от "Сирмакар" ЕООД.
Акциите на "Сирма" АД са се търгували за последо на 3 октомври на цени между 2,35 лв. и 2,60 лв. за акция.
Свързани компании:


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?