IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Министерството на туризма започва да рекламира в Google

Имаме кредитна линия за 2,5 млн. евро, каза министърът на туризма Зарица Динкова

11:32 | 19.01.24 г.
Снимка: Pixabay
Снимка: Pixabay

Министерството на туризма започва да рекламира в Google, съобщи министърът на туризма Зарица Динкова по време на блиц контрола в ресорната парламентарна комисия.

Министерството на туризма вече има кредитна линия от Google в размер на 2,5 млн. евро и съвсем скоро вече ще може да започне рекламата в платформата, поясни Динкова.

По отношение на рекламата на страната тя заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел да се наложи България като четирисезонна туристическа дестинация.

"Моята визия е, че трябва да използваме изключително ефективно новите модерни средства за маркетинг и реклама, дигиталните платформи", каза Динкова пред БНР.

Ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм. "Сега подписваме договорите с тях, като подходът ни ще е фокусиран върху метрика и отчетност. Няма, както досега, да се правят едни плащания в началото на годината…договаряме се за различни формати, в които да можем по-пълноценно да работим и за вътрешния пазар. Ще се плаща на четиримесечие, като ще се прави и оценка", посочи министърът на туризма.

По отношение на маркетинга и рекламата един от приоритетите са дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:33 | 19.01.24 г.
Специални проекти виж още
Още от Туризъм виж още

Коментари

Финанси виж още