Kaufland Service - един от водещите оператори на ваучери за храна, добави към портфолиото от услуги, които предлага на своите клиенти, издаването на ваучери за храна на електронен носител. Модерното решение под формата на пластика улеснява процеса на използване на ваучери за храна както за потребителите, така и за работодателите и търговците. Комплексният проект е реализиран в сътрудничество с Национална картова и платежна схема (НКПС), "Борика" АД и УниКредит Булбанк – издател на картите.
Сред ползите за клиентите са възможността за купуване на хранителни продукти в рамките на разполагаемата наличност по ваучера и плащането с точност до стотинка, балансът и остатъчната стойност, които могат да се проверяват в реално време от притежателя на ваучера. Удобството и бързината на безконтактно плащане на ПОС терминал на каса в търговския обект, включително и на каса на самообслужване, на виртуален ПОС, и по-голямата сигурност и защита с PIN код са ключови предимства на електронните ваучери. В портала на картовия оператор потребителите имат възможност да следят срока на валидност, трансакциите и наличността на своите дигитални ваучери, а като допълнителна защита – да блокират картата, ако е необходимо.
Ваучерите на електронен носител, регламентирани с Наредба 7, издадена на основание на Закона за корпоративното подоходно облагане (ЗКПО), са освободени от данъци и осигуровки в размер до 200 лв. месечно както за работодателя, така и за служителя и могат да се ползват на ПОС терминали в голям брой търговски обекти - част от партньорската мрежа на Kaufland Service в цялата страна. Те са предпочитана социална продобивка от служителите и вече достигат до десетки хиляди хора, мотивират ги и увеличават покупателната им способност. Електронните ваучери за храна оптимизират процесите на обработване и администриране при работодателя, като въвеждането им на мястото на ваучерите за храна на хартиен носител ще стане задължително след законоустановения преходен период, който изтича на 30 юни тази година.
Kaufland Service постоянно разширява обхвата от предлагани услуги, за да предостави комплексно обслужване на своите клиенти. Сред иновациите, които предстои да бъдат обявени, са клиентският портал за самообслужване, Viber бот и националната клиентска телефонна линия за връзка 24/7, в реално време. Повече за Kaufland Service можете да научите тук.


2 години и 8 месеца затвор за варненка, държала три вида наркотици
ВМС прие тържествено новия патрулен кораб "Храбри" във Варна
Евакуираните моряци от танкера „Кайрос” са предадени на Гранична полиция във Варна
Ватерполният „Комодор” с победа и минимална загуба в столицата
Тръмп: Сделката между Netflix и Warner може да бъде антитръстов проблем
Рей Далио: ОАЕ е като Силициевата долина за инвестиционния мениджмънт
Ново гранично напрежение заплашва мира Тайла
ООН търси 33 млрд. долара за хуманитарни мисии на фона на свито финансиране
Китайски изтребители прихванаха японски край Окинава
10 коли, които бяха близко до съвършенството
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Кредитен експерт: Няма нищо страшно, плащаме с левове, рестото - в евро
Без съгласие между социалните партньори за бюджета на НЗОК
Как да се предпазим от фалшиви оферти и промоции за Коледа и Нова година?
Аналена Бербок: Украйна не трябва да отстъпва територия
Българите искат по-активен живот, но не се движат достатъчно