Варненско заведение за бързо хранене направи изключителна експанзия на своя бизнес. Две години след създаването на бранда „Парчето“ и отварянето на първия обект, днес заведението разполага с общо четири – три във Варна и един в Добрич, който отвори врати преди броени дни. Собствениците Теодор Кулев и Илтер Хилмиев започват опита си с други сезонни ресторанти до Варна и успешно прилагат своя бизнес модел и в най-новия си проект „Парчето“.
Заведението предлага основно пици, дюнери и бургери, събирайки хора от всякаква възраст и профил. Един от собствениците Теодор Кулев разказва, че тайната на успеха е в качеството на продуктите, ключовите локации и добрата стратегия на неговите партньори.
Ключът към успешния бизнес модел
Всички обекти на бранда се позиционират под шапката на най-голямата търговска верига в България - Kaufland, което гарантира отлична видимост, но и незаменимата подкрепа на големия бизнес. По думите на Кулев само на метър и половина от витрините им във всяка локация във Варна ежедневно преминава клиентопоток от над 3000 души.
„Посещамостта в другите обекти ни стимулира да разширяваме присъствието си както на нови локации, така и в нови градове, да увеличаваме асортимента си и да експертиментираме в предложенията, които правим към клиентите. Доверяваме се безрезервно за четвърти обект на Kaufland и в Добрич, защото компанията има силен екип от професионалисти, за да работи всеки един техен обект в района максимално добре. Тяхната експертиза ни помога да превърнем нашия бизнес във верига“, допълва Теодор.
Примерът на големия бизнес
Освен доброто сътрудничество между тях, многобройните инвестиции, които търговската верига прави в своите магазини, допринасят за увеличаване на клиентите и разрастването на един такъв малък бранд.
Първият обект например се позиционира в един от най-модерни обекти на веригата с детска зона, разположена на повече от 1200 м² и единствената вертикална детска площадка в България. „Този магазин е любимо място на много семейства с деца заради удобствата, които предлага за тях и отличните условия. Всичко това допринася и за увеличаване на нашите продажби и подобряване на разпознаваемостта ни и в другите филиали.“, казва Теодор.
В края на лятото „Парчето“ продължава разрастването си и в Добрич. Новият обект е отворен в магазина на Kaufland, за който ритейлърът съвсем скоро инвестира 3,5 млн. лв. в модернизация. Тя обхваща както търговската зона с 8 каси за самообслужване, така и зоната за наематели и подобряване на енергийната ефективност на филиала.


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?