IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Да се превърнеш във верига за две години

Варненско заведение за бързо хранене направи изключителна експанзия на своя бизнес в партньорство със супермаркети Kaufland

09:25 | 03.09.24 г.
Съдържание на Kaufland
Снимка: Kaufland
Снимка: Kaufland

Варненско заведение за бързо хранене направи изключителна експанзия на своя бизнес. Две години след създаването на бранда „Парчето“ и отварянето на първия обект, днес заведението разполага с общо четири – три във Варна и един в Добрич, който отвори врати преди броени дни. Собствениците Теодор Кулев и Илтер Хилмиев започват опита си с други сезонни ресторанти до Варна и успешно прилагат своя бизнес модел и в най-новия си проект „Парчето“.

Заведението предлага основно пици, дюнери и бургери, събирайки хора от всякаква възраст и профил. Един от собствениците Теодор Кулев разказва, че тайната на успеха е в качеството на продуктите, ключовите локации и добрата стратегия на неговите партньори.

Ключът към успешния бизнес модел

Всички обекти на бранда се позиционират под шапката на най-голямата търговска верига в България - Kaufland, което гарантира отлична видимост, но и незаменимата подкрепа на големия бизнес. По думите на Кулев само на метър и половина от витрините им във всяка локация във Варна ежедневно преминава клиентопоток от над 3000 души.

„Посещамостта в другите обекти ни стимулира да разширяваме присъствието си както на нови локации, така и в нови градове, да увеличаваме асортимента си и да експертиментираме в предложенията, които правим към клиентите. Доверяваме се безрезервно за четвърти обект на Kaufland и в Добрич, защото компанията има силен екип от професионалисти, за да работи всеки един техен обект в района максимално добре. Тяхната експертиза ни помога да превърнем нашия бизнес във верига“, допълва Теодор.

Примерът на големия бизнес

Освен доброто сътрудничество между тях, многобройните инвестиции, които търговската верига прави в своите магазини, допринасят за увеличаване на клиентите и разрастването на един такъв малък бранд.

Първият обект например се позиционира в един от най-модерни обекти на веригата с детска зона, разположена на повече от 1200 м² и единствената вертикална детска площадка в България. „Този магазин е любимо място на много семейства с деца заради удобствата, които предлага за тях и отличните условия. Всичко това допринася и за увеличаване на нашите продажби и подобряване на разпознаваемостта ни и в другите филиали.“, казва Теодор.

В края на лятото „Парчето“ продължава разрастването си и в Добрич. Новият обект е отворен в магазина на Kaufland, за който ритейлърът съвсем скоро инвестира 3,5 млн. лв. в модернизация. Тя обхваща както търговската зона с 8 каси за самообслужване, така и зоната за наематели и подобряване на енергийната ефективност на филиала.

Последна актуализация: 09:25 | 03.09.24 г.
Най-четени новини
Още от Търговия и потребителски стоки виж още
Финанси виж още