Акциите на L'Oreal повишиха стойността си, след като козметичната компания отчете стабилен ръст на приходите от продажби, воден от търсенето на висок клас гримове и парфюми, пише Bloomberg.
Цената на книжата се повишиха с над 3% във вторник по обяд - първия ден от търговията в Париж, след като собственикът на марки като Aesop и Kiehl’s публикува финансовите си резултати. Стойността на акциите се понижи с около 21% през последните 12 месеца.
Съпоставимите приходи от продажби за първото тримесечие са нараснали с 3,5 на сто, обяви L’oreal миналата седмица. Това е близо три пъти повече от очакваното от анализаторите. Т. нар. подразделение Luxe за луксозни продукти е най-силното сред четирите звена, като приходите му от продажби са се увеличи с 5,8%.
Luxe е записало двуцифрен темп на растеж на новите серии парфюми, които включват предложения като Libre на Yves Saint Laurent и Born in Roma на Valentino.
Компанията се придържа към целта да увеличи приходите си от продажби и печалбата през тази година, въпреки че пазарът на разкрасителни продукти като цяло може да нарасне в долния край на диапазона от 4% до 4,5%, прогнозиран от компанията през февруари, каза главният изпълнителен директор Николас Йеронимус по време на разговор с анализатори.
През последното тримесечие приходите от продажби в Северна Америка са били по-ниски от очакваното, предвид по-слабото търсене на по-евтини гримове, обяви френската компания.
„Има някои добри и някои не толкова добри изненади“, посочва Йеронимус. Съединените щати са били „по-голямо предизвикателство от очакваното, докато бизнесът в Китай е бил по-добър от прогнозираното“.
L’Oreal е натрупала запаси от някои марки в САЩ в отговор на заплахата от митата и може да прехвърли част от производството си в страната, коментира изпълнителният директор. Компанията също така може да повиши цените, за да компенсира въздействието на митата, тъй като внася повечето Luxe продукти в Съединените щати, допълва той.
Подразделението за луксозни продукти показа рязко подобрение спрямо четвъртото тримесечие, когато продажбите му се повишиха само с 1%. Освен това се представи по-добре от звеното за парфюми и козметика на конкурента LVHM, чиито органични продажби спаднаха с 1% през първото тримесечие.
Главният финансов директор на LVMH Сесил Кабанис миналата седмица каза пред анализатори, че звеното за парфюми и козметика е усетило първоначалното въздействие от американските мита, обявени в края на март.


Хороскоп за 6 декември 2025
Един район във Варна остава без вода днес
Без ток във Варна на 5 декември 2025
Мачовете по ТВ днес (5 декември)
Виц на деня - 5 декември
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Внукът на Мохамед Али ще подгрява Кобрата в Дубай
Червен код в Гърция, бурята "Байрон" настъпва здраво
ГДБОП и ДАНС разбиха група за ДДС измами, завлекли хазната с милиони
Синдикат в МВР: Трудно можем да приемем, че животът на полицай е оценен на гаранция от 5 000 лв.
Легендарната чалготека "Син Сити" става зала за изкуства