„Син Карс Индъстри“ АД обяви, че проведеното увеличение на капитала е неуспешно, тъй като не е реализиран минималният заявен праг от 2,5 млн. акции.
Инвестиционният посредник „Юг Маркет“ АД работи за възстановяването на средствата на инвеститорите чрез системите на Централен депозитар в най-кратки срокове, посочва се в съобщение на автомобилния производител, публикувано чрез БФБ-София.
В писмо до акционерите на компанията и обществеността изпълнителният директор на производителя на електромобили Росен Даскалов посочва, че потенциални инвеститори, които са заявили желание да участват в увеличението на капитала на дружеството, са се сблъскали с вътрешни инвестиционни ограничения на различни нива, поради което не са закупили акции.
Приоритет на компанията е листването във възможно най-кратък срок на холдингова структура, която включва и подразделенията на компанията във Великобритания, САЩ и Нидерландия. „Син Карс“ вече води преговори с Euronext Amsterdam за листването, подчертава се в съобщението.
„Желанието ни да бъдем публична компания е свързано с натрупването на опит, преди да излезем на западноевропейските пазари. Публичността ни даде и продължава да ни дава безценна обратна връзка от инвеститорите с различни хоризонти, стратегии и очаквания“, пише още в писмото.
„Постигнатото от компанията до момента в сравнение с подобни компании в Западна Европа (издадена хомологация за производство на автомобил и батерии в Европа, Англия и Америка) ни дава изключително конкурентно предимство. Производството реално е стартирало и поръчките за 2023 г. са за над 400 автомобила. В Западна Европа „Зелената сделка“ е приоритет и вече е на фокус, а европейците никога не чакат последния момент - те стимулират по всевъзможни начини успешното ѝ изпълнение“, допълва се в писмото.
Даскалов подчертава, че „Син Карс“, въпреки че ще премине към холдингова структура, ще остане българска компания. Изнасянето на част от производството в Румъния не означава преместване на компанията като такава.
„Не намерихме подкрепа в България, но за сметка на това румънската държава ни предостави добри условия – получаването на земя за новия завод и възстановяване на 50% от направената от нас инвестиция. Новата румънска компания ще бъде собственост на българската „СИН КАРС Индъстри“ АД“, допълва той.
Свързани компании:


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
преди 3 години В писмо до акционерите на компанията и обществеността изпълнителният директор на производителя на електромобили Росен Даскалов посочва, че потенциални инвеститори, които са заявили желание да участват в увеличението на капитала на дружеството, са се сблъскали с вътрешни инвестиционни ограничения на различни нива, поради което не са закупили акции.https://youtu.be/G0btmcGFF4c отговор Сигнализирай за неуместен коментар