„Син Карс Индъстри“ АД обяви, че проведеното увеличение на капитала е неуспешно, тъй като не е реализиран минималният заявен праг от 2,5 млн. акции.
Инвестиционният посредник „Юг Маркет“ АД работи за възстановяването на средствата на инвеститорите чрез системите на Централен депозитар в най-кратки срокове, посочва се в съобщение на автомобилния производител, публикувано чрез БФБ-София.
В писмо до акционерите на компанията и обществеността изпълнителният директор на производителя на електромобили Росен Даскалов посочва, че потенциални инвеститори, които са заявили желание да участват в увеличението на капитала на дружеството, са се сблъскали с вътрешни инвестиционни ограничения на различни нива, поради което не са закупили акции.
Приоритет на компанията е листването във възможно най-кратък срок на холдингова структура, която включва и подразделенията на компанията във Великобритания, САЩ и Нидерландия. „Син Карс“ вече води преговори с Euronext Amsterdam за листването, подчертава се в съобщението.
„Желанието ни да бъдем публична компания е свързано с натрупването на опит, преди да излезем на западноевропейските пазари. Публичността ни даде и продължава да ни дава безценна обратна връзка от инвеститорите с различни хоризонти, стратегии и очаквания“, пише още в писмото.
„Постигнатото от компанията до момента в сравнение с подобни компании в Западна Европа (издадена хомологация за производство на автомобил и батерии в Европа, Англия и Америка) ни дава изключително конкурентно предимство. Производството реално е стартирало и поръчките за 2023 г. са за над 400 автомобила. В Западна Европа „Зелената сделка“ е приоритет и вече е на фокус, а европейците никога не чакат последния момент - те стимулират по всевъзможни начини успешното ѝ изпълнение“, допълва се в писмото.
Даскалов подчертава, че „Син Карс“, въпреки че ще премине към холдингова структура, ще остане българска компания. Изнасянето на част от производството в Румъния не означава преместване на компанията като такава.
„Не намерихме подкрепа в България, но за сметка на това румънската държава ни предостави добри условия – получаването на земя за новия завод и възстановяване на 50% от направената от нас инвестиция. Новата румънска компания ще бъде собственост на българската „СИН КАРС Индъстри“ АД“, допълва той.
Свързани компании:


Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
преди 3 години В писмо до акционерите на компанията и обществеността изпълнителният директор на производителя на електромобили Росен Даскалов посочва, че потенциални инвеститори, които са заявили желание да участват в увеличението на капитала на дружеството, са се сблъскали с вътрешни инвестиционни ограничения на различни нива, поради което не са закупили акции.https://youtu.be/G0btmcGFF4c отговор Сигнализирай за неуместен коментар