Като лидер в дигиталното банкиране в България Fibank (Първа инвестиционна банка) постоянно подобрява клиентското изживяване, като надгражда и разширява своите дигитални решения, които предлага на клиентите.
Още в началото на 2021 г. банката предложи дигитално решение, с което всеки желаещ можеше да стане бързо и лесно неин клиент, както и да открие сметка по изцяло дистанционен начин. Оттогава Fibank продължи да доразвива този процес и днес той вече е по-лесен, по-бърз и интуитивен за клиентите. По този начин Първа инвестиционна банка вече предлага на всеки да стане неин клиент, без да се налага да излиза от дома си. Процесът е изцяло дигитализиран и е необходимо единствено да разполагате с инсталирано приложение My Fibank и достъп до интернет.
Регистрацията отнема само няколко минути. Мобилното приложение My Fibank може да бъде свалено от AppStorе, Google Play или AppGallery. След инсталацията му на смартфон или таблет потребителят може да се регистрира и да създаде свой профил, като премине през лесен и удобен процес, в края на който получава известие чрез SMS или по електронна поща (e-mail), за неговото успешно приключване.
Възможностите, с които ще разполага, за да може да управлява дистанционно личните си финанси, позволяват гъвкавост и удобство в реално време и варират от ежедневни банкови операции до изцяло дигитализиран процес по усвояване на кредити.
Всеки нов клиент, преминал онлайн процеса на регистрация, получава напълно безплатно в рамките на 3 месеца достъп до стартов пакет от ПИБ с най-често използваните продукти и услуги от банката. След изтичане на този промоционален период месечната такса, която се заплаща, е в рамките на минималните 2,99 лв.
Пакетът включва в себе си откриване на разплащателна сметка в лева или евро и издаване на дебитна карта Debit MasterCard или Visa Debit, без месечни такси за поддръжка. Със своята карта всеки клиент има възможността да тегли неограничен брой пъти в месеца напълно безплатно средства от банкоматите на Fibank. Използвайки електронните канали на Първа инвестиционна банка, клиентите получават възможността да извършват безплатно вътрешнобанкови преводи, безплатен междубанков Blink или P2P превод и много други преференции.
Освен лесния, бърз и удобен начин за всеки дистанционно да стане клиент на банката чрез приложението My Fibank, има възможност да се намалят с до 75% разходите за използваните регулярни банкови услуги, спрямо банкирането в банков офис. Процесът по онлайн регистрация и достъп до дигиталните пакети на Fibank e предвиден не само за нови, но и за настоящите клиенти на банката, които желаят да се възползват от удобството на приложението My Fibank.
През миналата година Fibank стана първата банка в България, която получи отличието „Успешна дигитална трансформация” в конкурса „Банка на годината“.


Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена