На официална церемония на 5 юли Fibank (Първа инвестиционна банка) получи наградата за най-доброто клиентско обслужване в България - „Банка на тайния клиент” в престижния конкурс „Банка на годината“, организиран за 31-ва поредна година от „Асоциация Банка на годината”.
Първа инвестиционна банка е победител в категорията, която се определя по методика на Deloitte България. Наградата беше връчена от г-жа Силвия Пенева, управляващ съдружник в Deloitte за България, на г-н Никола Бакалов, главен изпълнителен директор на Fibank.
Fibank традиционно печели наградата „Банка на клиента”, като получава този приз през 2002 г., 2003 г., 2006 г., 2008 г., 2009 г., 2012 г. и 2017 г.
Призът „Банка на тайния клиент” е поредно доказателство за високото качество на обслужване в клоновете на Първа инвестиционна банка в цяла България.


Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО