На официална церемония на 5 юли Fibank (Първа инвестиционна банка) получи наградата за най-доброто клиентско обслужване в България - „Банка на тайния клиент” в престижния конкурс „Банка на годината“, организиран за 31-ва поредна година от „Асоциация Банка на годината”.
Първа инвестиционна банка е победител в категорията, която се определя по методика на Deloitte България. Наградата беше връчена от г-жа Силвия Пенева, управляващ съдружник в Deloitte за България, на г-н Никола Бакалов, главен изпълнителен директор на Fibank.
Fibank традиционно печели наградата „Банка на клиента”, като получава този приз през 2002 г., 2003 г., 2006 г., 2008 г., 2009 г., 2012 г. и 2017 г.
Призът „Банка на тайния клиент” е поредно доказателство за високото качество на обслужване в клоновете на Първа инвестиционна банка в цяла България.


7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна