Иновативност, ефективност, отлично качество на високотехнологичните продукти и услуги и безупречно обслужване са заложени в мисията на Пощенска банка и нейното изключително отношение към клиента. Финансовата институция предлага разнообразие от индивидуални решения, които да срещнат и отговорят на най-високите изисквания на потребителите и да им предоставят очакваните удобство, бързина и сигурност в управлението на личните им финанси.
Premium сегментът на Пощенска банка е част от дългосрочната стратегия на финансовата институция за цялостно обновяване на клоновата ѝ мрежа и с изключително отношение към клиентите от Premium сегмента. За изминалите три години той се превърна във водещ за целия пазар, оставяйки далеч зад себе си конкурентите. Концепцията за сегмента бе стартирана от идеен проект, детайлно реализирана и методично надграждана, за да заслужи своята лидерска позиция. Това бе постигнато с професионалната експертиза на внимателно селектиран и високопрофилиран екип от лични банкери, работещи с амбиция и силна лична ангажираност.
В Premium локациите тези екипи осигуряват изключително ниво на обслужване, специализирани продукти и неограничени възможности за значимите клиенти на банката. Специализираните центрове осигуряват комфорт и конфиденциалност, в съчетание с безкомпромисни стандарти на обслужване за своите висок клас клиенти в луксозна обстановка и пространства с модерен високотехнологичен дизайн.
С пакетни програми Premium и Premium Extra от Пощенска банка ексклузивните клиенти на институцията разполагат с достъп до продуктови преференции, персонализирани услуги, атрактивни отстъпки, промоционални условия и лимитирани оферти за редица банкови решения, заедно с предложения за инвестиции във взаимни фондове, структурирани депозити и застраховки.
Предоставената възможност за личен банкер дава опция за бързо и компетентно съдействие при извършване на всички финансови операции, както и постоянен контакт за индивидуално обслужване и специално внимание. Срещите с него се провеждат при пълно ниво на конфиденциалност, което гарантира комфорта и спокойствието на клиента, а елегантната обстановка и модерният интериорен дизайн са допълнително предимство за максималното му удовлетворение.
Пощенска банка предоставя и обособена Premium Call Center линия 0800 18 333, която е винаги насреща при запитвания и въпроси от потребителите на услугата. Повече информация за услугите на Premium банкирането, може да бъде открита на сайта www.postbank.bg.


Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна