IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Европа и САЩ подкрепиха продажбите на L'Oreal

Представянето на компанията в Китай има обаче още да се подобрява

12:35 | 20.04.23 г.
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Козметичният гигант L'Oreal отчете 13% ръст на продажбите за първото тримесечие, задминавайки очакванията благодарение на силния бизнес в САЩ и Европа, тъй като потребителите са пренебрегнали нарастващите цени. Компанията обаче тепърва ще се възползва от края на ограниченията заради Covid-19 в Китай, съобщава Ройтерс.

Продажбите на френската козметична група, която продава брандове от Maybelline до Lancome, възлизат на 10,38 млрд. евро през първите три месеца до края на март.

Ръстът от 13% на органична база е над очакванията на анализаторите за увеличение от 8,1%, показва консенсусна оценка, цитирана от Barclays.

Продажбите в Европа и Северна Америка са се увеличили съответно с 16% и 16,6%. Компанията сигнализира силно представяне на подразделението си за потребителски продукти, което се насочва все повече към луксозния сегмент, както и на отдела си за дерматологични продукти, който продава марката CeraVe.

В континентален Китай, където компанията заяви, че продажбите остават без промяна заради ниски запаси, потребителското търсене и трафикът в магазините се е възстановил от февруари.

„Това наистина са изключителни числа“, въпреки че Китай „все още е пречка“, коментира Бруно Монтейн, анализатор в Bernstein. Той отбелязва, че ръстът на продажбите за всяко подразделение задминава очакванията с изключително представяне на отдела за дерматологична красота, чийто ръст е от 30,6%.

Главният изпълнителен директор на L'Oreal Никола Йеронимус заяви в разговор с анализатори, че е убеден, че продажбите на подразделението за луксозни продукти, които са се увеличили с 6,5%, ще се ускорят в резултат на възстановяването в Китай, където има над 31% пазарен дял.

Той каза, че макар че инфлацията и рискът от рецесия да не са изчезнали, „виждаме положителни перспективи“, цитирайки нарастващото потребителско доверие в САЩ и Китай.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:35 | 20.04.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Lifestyle виж още

Коментари

Финанси виж още