„Нашите велосипеди ги карат няколко поколения деца, дори имат 60-70 процента от остатъчната си стойност след седем-осем години, защото се употребяват по-дълго. Спазваме стандартите и за 20 години няма нито един инцидент с велосипед“, посочи той. И добави, че българските производители са разпознаваеми, като изнасят за над 50 страни, спазвайки стандартите по света както за детските модели, така и за професионалните.
„Възможно да се допусне грешка с производството, която би била веднага поправена и биха били уведомени клиентите, но за това е нужна допълнителна информация от Комисията за защита на потребителите", коментира Кузов съобщение на КЗП, че се изтеглят три модела детски велосипеда, за които се твърди, че са опасни и не отговарят на стандартите. Той обясни, че тази информация „витае в медийното пространство“, но все още няма становище към производителите на тези велосипеди и това ги оставя в неведение за проблемите, които открива Комисията.
Според Драгомир Кузов един от проблемите у нас е, че често биват проверявани българските производители, но не и вносителите, след като европейските регулации се засилват с всяка изминала година.
Той предупреди, че новина като тази може да навреди на репутацията на производството у нас, въпреки че подобни дефекти се откриват много често сред други превозни средства.
Производителят на велосипеди обясни, че по време на пандемията има скок в продажбите на велосипеди, но след отмяната на блокадите се наблюдава рязък спад. Той подчерта, че България не отчете толкова голямо намаление в продадените бройки, което е позитивен сигнал за сектора у нас. И посочи, че в Германия наскоро затвориха два завода за велосипеди.
По думите му, позитивната перспектива е, че хората все повече се грижат за здравето си, което прави колелата все по-привлекателни. „В България, спрямо Германия, сме по-гъвкави. За момента всички производители се справяме, редуцирали сме си капацитетите, особено сега в есенно-зимния период. Смятам, че нито една от фирмите не е застрашена от закриване.“
Какви екстри притежават детските велосипеди и какви материали са вложени в тях, за да отговарят на стандартите?
Целия коментар гледайте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването „Бизнес старт“ може да гледате тук.
преди 1 седмица До: scott... Ми, купувай си, бе, ***, аз кат искам да карам Wamaha-Moro 07 си я купувам... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 седмици Г-н Кузов, редно е след като КЗП е засякла вашо колело да не отговаря на дадени изисквания, да съберете уши и да кажете: "да, ще си взема поука, ще проверя къде не спазвам изискванията, ще се поправя, ще си проверя и останалите модели и т.н" Също така, не намирам за уместно да се сравнявате с производители като Крос и Макском, защото Вашия оборот спрямо техния е една хилядна.И въпреки всичко, от цялата тази ситуация се опитвате да си направите ПР, което не е редно.Така да знаете!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 седмици вайв,вай........само дето ми се карат канион, бианчи,пинарело, спешълайз и трек. тез дали са над 5-то мисто? отговор Сигнализирай за неуместен коментар