Gap е призовала своите корпоративни служители, които живеят в близост до офисите ѝ, да ги посещават по-често, като целта е да спрат да работят от дистанция до есента, пише Bloomberg.
Хора от персонала са започнали да посещават офисите по-често този месец, обяви базираният в Сан Франциско търговец на дрехи.
„Творчеството процъфтява при сътрудничество лице в лице“, посочва компанията, а ходът е „усилие да се насърчи създаването на още по-силна общност в Gap”. В крайна сметка Gap си е поставила за „цел да се върне в офиса пет дни в седмицата до есента“.
Новината беше съобщена за първи път от San Francisco Business Times.
Други компании, включително Major League Baseball, Toyota и JPMorgan искат същото от своите служители, като или връщат персонала си всеки ден в офиса, или увеличават броя на работните дни в него.
Компаниите казват, че наличието на повече кадри на място ще насърчи по-доброто сътрудничество и менторството.