Warner Bros. Discovery планира да задържи Discovery+ като отделна стрийминг услуга, твърдят източници, запознати с въпроса. Това е промяна в стратегията на компанията, която планираше да консолидира съдържание в едно приложение, предлагано с абонамент, пише Wall Street Journal.
Това се случва, в момент, в който Warner Discovery е близо до пускането на нова, все още неназована голяма стрийминг услуга, на фона на засилената конкуренция и несигурната икономическа среда.
Според източниците лидерите на компанията са променили мнението си.
Идеята за изграждане на едно основно приложение за стрийминг беше част от привлекателността на сливането на WarnerMedia на AT&T с Discovery – сделка, която миналата година доведе до създаването на Warner Bros. Discovery. Компанията каза, че опростяването на предложенията ѝ би имало смисъл за компанията и за потребителите, като се има предвид колко препълнен стана стрийминг пазарът.
Вместо да комбинира HBO Max и Discovery+ напълно, новата платформа ще включва съдържание от HBO Max и по-голямата част от съдържанието на Discovery+, а втората ще остане достъпна и като самостоятелна опция, твърдят част от източниците.
По думите им решението за запазване на Discovery+ е част от усилията да се избегне рискът от загуба на значителна част от 20-те млн. абонати на приложението, които може да не искат да плащат по-висока цена за достъп до това съдържание.
Съдържанието, което ще бъде достъпно както в Discovery+, така и в новата услуга, включва „Shark Week” на Discovery Channel например.
Discovery+ без реклами струва 6,99 долара на месец, а версията с реклами се предлага за 4,99 долара. Междувременно HBO Max е 15,99 долара на месец без реклами и 9,99 долара с реклами. Задаващата се стрийминг услуга вероятно ще бъде по-скъпа от HBO Max, посочват директори на компанията. Discovery+ е рентабилна и има ниски оперативни разходи, коментират източниците.
Warner Bros. Discovery заяви, че иска да се увери, че предлага различни стрийминг опции за зрителите при различни ценови нива.
За тази цел компанията също така планира да пусне безплатна, включваща реклами, услуга тази година, така че да достигне до по-широката аудитория. Тази безплатна услуга ще включва различни канали за стрийминг и каталог от съдържание на Warner Bros., плюс предавания, които първоначално се появиха в HBO и Discovery, казват източниците, запознати с въпроса.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?