Мъск не е изплашил всички рекламодатели – по време на интервю за Bloomberg Television в края на февруари, Марк Рийд, който управлява най-голямата рекламна агенция в света WPP, заяви, че смята, че Twitter „изглежда много по-стабилен“ спрямо няколко месеца по-рано. „Мисля, че клиентите искат да търсят начини как да се върнат в Twitter”, допълни той. По време на интервюто си на събитието на Morgan Stanley Мъск благодари на Рийд за подкрепата му и посочи Apple и Walt Disney като рекламодатели, които „останаха с нас“.
Докато повечето големи имена се завръщат, някои по-малки рекламодатели запълват местата, чрез които достигат до все още значителната аудитория в Twitter, която по думите на Мъск достигна 250 млн. души дневно. FinanceBuzz е харчил все повече за реклама в Twitter с всяко следващо тримесечие от сделката с Мъск насам и дори не е обмисляла да напусне платформата, твърди Франк Делбек, старши медиен търговец, който ръководи стратегията за социални мрежи на фирмата.
Откакто Мъск е начело, FinanceBuzz всъщност се радва на подобрение в рекламната си ефективност. Компанията основно измерва тази ефективност според това колко потребители посещават нейния уебсайт, след като видят рекламата. Делбек смята, че промените в алгоритъма на Twitter, който контролира къде, кога и защо се показват реклами, са довели до по-добри резултати за нея. Twitter „определено е наравно с други платформи“, посочва той.
През последните седмици Мъск сякаш проявява по-голям интерес към организацията на продажбите на Twitter и промени структурата на отчитане, така че около половин дузина лидери в продажбите сега докладват директно на него, твърди източник, запознат с въпроса
И все пак рекламодателите са притеснени от оттеглянето на екипа по продажбите на Twitter, който значително се смали след съкращенията през октомври. Някои рекламодатели казаха, че са имали нови акаунт мениджъри или търговски представители след това, което е навредило на отношенията и на увереността им, че Twitter ще изпълни обещанията си.
Тези опасения се възродиха в началото на март след пореден кръг съкращения на персонала. Публично беше съобщено, че Крис Рейди, ръководител на продажбите на Twitter, е бил съкратен заесно с колеги, но служители и партньори по-късно осъзнаха, че Рейди все още е в Twitter, което допълнително засили объркването сред рекламодателите.
„Трябва да има ясно разбиране за организацията им“, коментира директор на рекламна агенция. „Отвъд Илон Мъск, кой управлява търговията тук?“


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?