Клиентите на А1 България съобщават за проблеми с входящите и изходящите обаждания, за което компанията потвърди и в изявление.
"В момента имаме технически затруднения, поради което се наблюдават смущения при изходящи и входящи повиквания и SMS в различни части на страната“, гласи текстът, публикуван на уебсайта на телекомуникационния оператор.
Не всички потребители са засегнати, а от телекома посочват, че работят усилено за отстраняване на проблемите и се надяват, че нормалната работа на мрежата ще бъде възстановена скоро. Клиентите на А1 не съобщават за проблеми с мобилния интернет.
При обаждане към абонати на оператора се чува съобщение за „грешен или непълен номер“.
Проблемите на А1 България се случват само дни след като друг оператор – Vivacom, претърпя срив на мрежата, който остави потребителите без мобилен интернет.