Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Юлиян Арнаудов: САЩ впрегнаха технологичните гиганти в борбата с коронавируса

Те трябва да създадат алгоритми и модели, по които да се определят потенциалните бъдещи развития на пандемията

Юлиян Арнаудов: САЩ впрегнаха технологичните гиганти в борбата с коронавируса

Снимка: Michael Nagle/Bloomberg

При технологичните компании има голям ръст на облачните приложения и приложенията за корпоративна продуктивност. Това каза Юлиян Арнаудов, основател на TechTrends, в предаването “Светът е бизнес” по Bloomberg TV Bulgaria. 

“Американското правителство впрегна Microsoft, IBM, Amazon, Facebook, Google за разработване на алгоритми за изкуствен интелект за справяне с коронавируса”, каза Арнаудов. 

По думите му идеята е да се създадат алгоритми и модели, по които да се определи какви са потенциалните бъдещи развития на пандемията - колко заболели ще има, при какви обстоятелства и т.н. 

“Тези изкуствени интелекти са захранвани с голямо количество специализирана медицинска литература за различни пациенти и случаи, предишни пандемии с коронавирус, като например SARS преди няколко години. Идеята е да се намери по-ефективно лечение като алгоритъм, както и за потенциално намиране на ваксина”, обясни Арнаудов.  

Целия разговор гледайте във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria. 

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Божидарка Чобалигова

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

0
 
3
 
3
0pk
преди 1 месец
Що, само с ФЕД не става ли да се лекува коронавируса? :D
0
 
6
 
2
преди 1 месец
"...Идеята е да се намери по-ефективно лечение като алгоритъм, както и за потенциално намиране на ваксина”, обясни Арнаудов. "

Да бе , да ...
2
 
4
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
...ама как е възможно, та това е комунизъм!
Йес, но сър, здраствуйте другари у нас имени чейндж нъй називалтся Кащ нет Фащ Ени море.
Урааааааа

Още от Bloomberg TV
Може ли присъствието в социалните мрежи да се наложи като бранд?