Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Twitter разрешава на потребителите да докладват за дезинформация

Компанията обаче няма да преразглежда легитимността на всеки идентифициран туит или да отговаря на потребителите с актуализации

Twitter разрешава на потребителите да докладват за дезинформация

Снимка: Bloomberg LP

Twitter Inc. добавя опция, с която разрешава на потребителите да съобщават на компанията за дезинформация, но същевременно поясни, че разширената възможност за сигнализиране на туитове не води непременно до по-голяма проверка на фактите или етикети върху проблемни публикации.

Още по темата

Тестът, достъпен само на няколко пазара, ще позволи на потребителите да уведомяват компанията за предполагаема дезинформация по същия начин, по който могат да предупреждават Twitter за спам или злоупотреба. Но компанията за социални медии, която няма подразделение за проверка на фактите, няма да преразглежда легитимността на всеки идентифициран туит или да отговаря на потребителите с актуализации, както прави с други видове отчети.

Вместо това ще използва сигналите като начин за проучване на дезинформация в платформата и идентифициране на тенденции или проблемни области, върху които да се съсредоточи, каза говорител на компанията пред Bloomberg.

Twitter проверява само факти за туитове от избрани категории, като избори и Covid-19, но потребителите могат да предупреждават компанията за всякакъв вид дезинформация. Социалната мрежа може да добави още категории към операциите за проверка на фактите въз основа на резултатите от теста, който ще се проведе в САЩ, Австралия и Южна Корея.

Още технологични новини вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!

гледано: 1103   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Елена Илиева

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
А. Баева: От началото на пандемията са фалирали 15% от ритейл компаниите