IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Христо Кафтанджиев: Технологиите индивидуализираха рекламите

Телевизорът съвсем скоро ще се превърне в масово устройство за достъп до интернет, твърди преподавателят от Софийския университет

09:10 | 02.12.13 г.
Автор - снимка
Редактор
Христо Кафтанджиев: Технологиите индивидуализираха рекламите

"Напредъкът на технологиите направи рекламата в медиите по-профилирана", заяви в ефира на телевизия Bulgaria On Air проф. Христо Кафтанджиев, преподавател във Факултета по журналистика в Софийския университет.

Той посочи, че в интернет например, от масови, рекламите стават по-индивидуално насочени. „Мрежата взема превес, особено в по-развитите страни. Няма да се изненадам, ако до 2-3 години на пазара бъдат пуснати телевизори с мишки и клавиатури. Телевизорът съвсем скоро ще се превърне в масово устройство за достъп до интернет“, посочи Кафтанджиев.

Според него обаче в България телевизионната реклама все още е водеща. По думите му у нас рекламата се прави по традиционни начини, докато в по-развитите страни маркетинговите комуникации придобиват дигитални измерения и висока степен на интеракитвност.

Вижте целия разговор във видео файла.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:08 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bulgaria On Air виж още

Коментари

Финанси виж още