Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хардуер

Apple най-после пуска на пазара умната си колонка HomePod

Компанията пропусна ключовия за продажбите коледен сезон

Apple най-после пуска на пазара умната си колонка HomePod

Снимка: Архив Ройтерс

След като пропусна особено важния коледен сезон за пазаруване, Apple стана част от войната на умните говорители със своя HomePod – устройство, което ще използва нейния гласов асистент Siri и ще се конкурира със сходните предложения на Amazon.com и Google, предава Ройтерс.

Днес Apple обяви, че от този петък ще започне да приеме онлайн поръчки за HomePod в САЩ, Великобритания и Австралия – около месец след първоначално планираното.

Гласово контролираната колонка с цена от 349 долара беше представена през юли и трябваше да излезе на пазара през декември. Тя може да ви предлага музика, да коригира температурата вкъщи, да изпраща съобщения и да ви съобщава новините от CNN и NPR, обяви Apple в прессъобщение.

Анализаторите продължават да спорят какво ще бъде влиянието на отлагането на доставките върху потенциалния успех на Applе в тази продуктова категория.

Още по темата

Компанията прогнозира приходи между 84 и 87 млрд. долара за празничния сезон, предимно благодарение на струващия 999 долара iPhone X, така че е малко вероятно пропускането на няколко седмици за продажбите на HomePod да повлияе на финансовите резултати, коментира Боб О‘Донъл, основател на Techanalysis Research.

По-голямата опасност за Apple според анализаторите е, че потребителите са си купили конкурентните колонки по празниците и нямат нужда сега да преминат към продукта на Apple. Amazon и Google намалиха цените на най-евтините си колонки по Коледа в рамките на агресивната си надпревара за спечелването на по-голям пазарен дял.

Apple работи по това гласовият асистент Siri да бъде достатъчно адекватен спрямо конкуренцията на Alexa на Amazon и Google Assistant на Alphabet.

Освен това Apple разчита на HomePod да насърчи абонаментите за Apple Music и да блокира растежа на конкурентната музикална стрийминг услуга Spotify.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Хардуер
Световният пазар на дронове ще нарасне тройно през следващите 10 години