Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Как пандемията повлия на корпоративната социална отговорност?

Грижата за общността и служителите се превърна в основен приоритет за бизнес у нас, каза д-р Стоян Михайлов

гледано: 809   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Кризата, породена от пандемията, изигра ролята на катализатор по отношение на корпоративната социална отговорност. Това каза д-р Стоян Михайлов, управител на социологическа агенция Джънкшън България, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria.

Социологическата агенция е провела национално изследване „Състояние на корпоративна социалната отговорност (КСО) в България“ сред общо 300 компании в България.

„Мениджърите вече са принудени от ситуацията да обръщат внимание на различни КСО дейности. Очакванията към тях се превръщат във форма на обществен натиск. Тези практики ще се превръщат в задължение на компаниите“, казва още д-р Михайлов.

„Вярвам, че данните не се отнасят само до изследваните компании. Струва ми се, че независимо от размера на бизнеса, пандемията отключи едни вече забравени ценности, като солидарност и отговорност към другия. Съответно и очакванията към лидерите и ръководителите на тези компании са да бъдат по-отговорни и по-солидарни“, коментира гостът.

Още от разговора може да видите във видеото Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Евгения Маринова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Иванина Манчева: Фискалният резерв е под санитарния минимум