Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

“Софийска вода“: Общата дължина на ВиК мрежата в София надминава 5,5 хил. км

46,3 млн. лв в инвестиции са предвидени от дружеството за 2019 г.

“Софийска вода“: Общата дължина на ВиК мрежата в София надминава 5,5 хил. км

Снимка: Ройтерс

Общата дължина на ВиК мрежата в българската столица вече надминава 5,5 хил. км, посочват в прессъобщение от „Софийска вода“.

Приблизително 590 км водопроводи и 84 км канали са били изградени или рехабилитирани в периода 2010-2018 г., добавят от дружеството. 

Още по темата

„След първите две години и половина на Бизнес план 2017-2021 г. „Софийска вода“, като част от Веолия, не само покрива заложеното от КЕВР, но по много от показателите е постигнала по-високи резултати“, подчертават от компанията.

Равносметката на дружеството показва, че качеството на питейната вода надхвърля изискванията на регулаторните органи и съответствието трайно е над 99.22%.

В резултат на инженерните дейности и сериозната превантивна работа, която „Софийска вода“ осъществява, през периода е намален броят на възникналите течове с над 12%.

За петгодишния период (2017-2021г.) са предвидени инвестиции в размер на 209 млн. лв., а за 2019 г. те са в размер на 46.3 млн. лв., добавят от дружеството.

Освен във ВиК мрежата, интензивно се инвестира в иновации и модернизация на съоръженията. Голям инвестиционен проект на компанията е изграждането на нов метантанк в ПСОВ край „Кубратово“ на стойност 6,5 млн.лв. Строителството му вече стартира и се очаква новото съоръжение да допринесе за достигането за още по-голяма енергийна независимост на цялото дружество с произвежданата „зелена енергия“.

От днес влиза в сила „Харта на клиента“ – първата за ВиК оператор в България. Чрез нея „Софийска вода“ поема ангажимента да подобри качествено обслужването на потребителите си. В нея има заложени конкретни срокове на работа – като например до 2 часа да се реагира на сигнали, възможност за разсрочено плащане и др. А за изминалите две години и половина, дружеството вече има много нововъведения за удобство на клиентите си, в това число безплатна денонощна телефонна линия, мобилен център за обслужване на клиенти, модерни и функционални нови локации на клиентските центрове, възможност за управление на консумацията на вода чрез използване на „умни водомери“ и др.

По статията работи: Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Атлантическият съвет призовава депутатите да не излизат в лятна отпуска