Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Publicis се възстанови от пандемията

Компанията повиши прогнозата за растежа на годишните си органични приходи

Publicis се възстанови от пандемията

Снимка: Pixabay

Publicis Group повиши прогнозата за растежа на органичните си приходи за 2021 г. благодарение на голямото търсене на дигитални маркетингови услуги през третото тримесечие, пише Wall Street Journal.

Базираната в Париж рекламна компания, която притежава агенции като Saatchi & Saatchi, Leo Burnett и Spark Foundry, заяви, че очаква органичните ѝ приходи да се увеличат с 8,5-9% през 2021 г. спрямо предходната година. По-ранната прогноза беше за 7% растеж. Ръстът на органичните приходи е често използвана метрика, която изключва валутните колебания и придобиванията.

Освен това Publicis повиши прогнозата за оперативния си марж до малко над 17% спрямо близо 17%.

Компанията отчете 11% повишение на органичните приходи за третото тримесечие. Главният изпълнителен директор Артур Садун посочва в изявление, че Publicis се е възстановила от влиянието на пандемията на Covid-19, допълвайки, че органичните приходи за тримесечието са с 5% по-високи спрямо тези за същия период на 2019 г.

Още по темата

В Съединените щати органичните приходи са се увеличили с 11 на сто, а в Азиатско-Тихоокеанския регион и Европа – съответно с 13% и 10%. Спрямо две години по-рано, преди пандемията, растежът в САЩ е с 8%, в Азиатско-Тихоокеанския регион – с 2%, а в Европа е без изменение.

Компанията твърди, че нейните възможности в сферата на данните и технологиите са били подкрепени от инвестициите на клиентите в дигитални медии, търговия и кампании за достигане директно до потребителите, особено в Съединените щати.

Резултатите показват, че Publicis е набрала инерция, както и индустрията за маркетинг и реклама, които миналата година се сблъскаха със сериозни проблеми заради пандемията. Тогава клиентите замразиха рекламните си бюджети предвид неизвестностите на пазара.

Повечето марки подновиха маркетинговите си активности, като се насочиха към дигиталните мрежи, данните и анализа, за да разбират по-добре потребителите и да достигат до тях.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Мърдок: Идеята, че алгоритмите на онлайн гигантите са обективни, е пълна глупост