Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Брандът на България като туристическа дестинация ще струва над 2,2 млн. лв.

МИЕТ възлага изработването на стратегия за маркетинг и цялостно популяризиране на туризма

0
 
0
 
3
преди 8 години
По тъпо нещо няма - честно. За тия пари хората в света трябва да сънуват черноморието и планините ни всяка нощ. Сигурен съм, че след 1 година, ако се направи проучване сред таргета на тези рекламни стратегии резултата ще е "никаква промяна" или в рамките на 0.1%. Пак няма да знаят какви сме и къде сме.
0
 
0
 
2
преди 8 години
Баси :))) Само за половината ще им осигуря реклама и до Марс :))
1
 
1
 
1
преди 8 години
грешни пари хвърлени на вятъра, дайте ги по добре на нуждаещи се деца за операций