Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Превозвачи: Западни страни искат да монополизират транспортния бизнес

Няколко български евродепутати са пропуснали гласуването на пакет „Мобилност” заради проблеми с полета

   1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8    
1
 
2
 
78
mechanic_ до: Sans importance
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Пакета Макрон е писан от жена, която хал хабер си няма от транспорт. Поръчка на президента във връзка с план за съживяване на френската икономика. Ако не ви е ясно как пакета е свързан пряко с икономиката на централна европа, няма смисъл да обяснявам повече.
1
 
2
 
77
mechanic_ до: Sans importance
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
И в момента за 45 часа в кабината могат да глобяват, ако искат. Според регламента 44 часа и 59 мин. се води за съкратена седмична пауза и може да се прави в кабината. Значи ако остана в кабината още една минута и съм в нарушение. Недомислицата е голяма. Няма изградена инфраструктура. Всеки шофьор знае колко са претъпкани паркингите след 17.00 часа. Някой път се е налагало да карам над разрешеното време, за да намеря къде да спра.Макар регламента да позволява надвишаване на дневното каране, във връзка със сигурността на водача и товара. Според международната конвенция, водача е отговорен за товара. Няма кой застраховател да плати за изчезнала стока при положение, че товара е оставен без надзор. Колко охраняеми паркинги с хотели има по магистралите, имате ли представа, че изобщо липсват такива? Условията на шофьорите изобщо не са лоши, има душове навсякъде, тоалетни, ресторанти, повечето камиони са с автономни климатици, всеки има хладилник. Как стигнахте до извода, че не живеят добре?
0
 
1
 
76
mechanic_ до: Sans importance
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
16.7. по желание на водача дневните почивки и намалените седмични почивки извън базата могат да бъдат ползвани в превозното средство, доколкото то разполага с подходящи условия за спане за всеки водач и превозното средство е неподвижно.
Регламент (ЕО) №561/2006 и Регламент (ЕИО) №165/2014.
1
 
2
 
75
Sans importance до: mechanic_
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Както казах, единственото срещу което всеки разумен човек е против, е наистина безсмисленото разкарване до страната, в която машината е регистрирана. Сррщу това и аз бих протедтирал, ако имах времето. Но пак изниква логичен въпрос: защо сте против ЦЕЛИЯ проект мобилност, а не само в безсмислената му част? Защо не осигурите нормални условия на пребиване на шофьорите? Говорите интелигентно и в думите Ви има смисъл, но някак умишлено пропускате, че шофьорите наистина не живеят добре в кабинките. И, естествено, пкъзгате целия спор по плоскостта за двойните стандарти и опитите за уж открадването на българските бизнеси. Което принципно е вярно донякъде, но пак изниква въпроса защо не се съгласявате да дадете човешки условия и защо България няма законодателство, което да защитава човешките права на тези хора. За това имате ли нещо да кажете или ?
0
 
3
 
74
mechanic_ до: Miraka
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Не казвам, че не е нормално. Дадох точен пример за хората, които пресмятат печлбата на другите. Да смятат сега на фирми с по 200/300 камиона колко е печалбата и да не се чудят защо шефовете им имат пари а да правят това, за което им се плаща.

1
 
0
 
73
Miraka до: mechanic_
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
И е нормално да печелиш по-малко от един шофьор. Едното е пасивен доход от капитал, другото е от доход от труд. Точно това мислене на българския бизнесмен, че трябва да печели повече от работника си, изгони хората от тук.
0
 
1
 
72
abdul до: mechanic_
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
"Въпросът е принципен. Двойният стандарт. Ощетяват се страните по периферията на съюза за сметка на страните от централна европа."

Тук съм съгласен. И проблема е политически, а не тираджийски, но пък тираджийския проблем има потенциалан да принуди решение на политическия проблем.
Проблема с двойния стандарт започва от отчитането, не от изравняването.
0
 
1
 
71
mechanic_ до: Sans importance
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Конкретно мога ди Ви кажа, че един превозвач за да спечели, колкото един негов шофьор изкарва за един месец, трябва да има поне 5 влекача. Завистта и злобата е присъща за нас явно, макар всеки да е свободен да работи това, което желае. Иванчо да продаде апартамента на майка и татко, да тегли кредит, да купи камиони да плаща заплати, застраховки, данъци и т.н и да си прати детето в Италия да учи. А не да злобее и да прави на другия сметката. Казах, каквото мисля.
0
 
0
 
70
mechanic_ до: Sans importance
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Въпросът е принципен. Двойният стандарт. Ощетяват се страните по периферията на съюза за сметка на страните от централна европа. Няма кой да запълни такава голяма ниша, ще има преструктуриране и понижаване на заплати, както и фалити и безработни. Това е положението.
0
 
2
 
69
mechanic_ до: Sans importance
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Дал съм отговор на този въпрос, но ще повторя. Не става дума за изравняване на заплащане. А дали да не изравним заплатите и на полицаите, на лекарите, на учителите??? Май наистина не разбирате. И сега българския шофьор, говоря за кадърните, взема поне 2200 евро чиста заплата. В момента нашите превозвачи печелят по малко от шофьорите, при средно навло 0.90 евро на километър за вътрешен транспорт. Когато един камион тръгне за БГ за да мине преглед навлото пада на 0.70 евро а избор няма, защото няма товари. Износа е още по зле. Представете си сега всеки месец 90 000 камиона да се прибират до БГ и да се връщат обратно. А трафика как ли ще е по границите и магистралите на родината? Когато фирмата е базирана в Германия например, няма да има тези безмислени разходи първо. Второ, спедициите ще сключват договори с немски, холандски, датски фирми вече на цена, която в момента не дават на източните. А шофьорите, които толкова сте замислили, дали ще се прибират всеки месец тогава? Който знае език и си разбира от работата и сега е добре, пискат некадърните и ***, дето до вчера не знаеха от къде да хванат кормилото. Ами да отиват пазачи и продавачи за 500 лева и да си спинкат у тях.