IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Clubhouse залага на нови функции за по-добро аудио преживяване

Компанията иска разговорите в платформата да звучат по-реалистично

10:35 | 30.08.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Снимка: Bloomberg L.P.

Clubhouse, приложение за аудио разговори, обяви, че ще пусне аудио функция, която да накара гласовете на участниците в дискусиите да звучат така, сякаш идват от различни посоки (като surround sound), така че разговорите и виртуалните изпълнения да се усещат по-реалистични, предава Ройтерс.

Приложението, което е подкрепено от компанията за рисков капитал Andreessen Horrowitz, положи основите на новата аудио тенденция миналата година и стана известно с чат стаите си, в които влизат хиляди участници, включително главни изпълнителни директори на компании и известни личности. Въпреки това услугата се сблъсква с все по-голяма конкуренция от по-големи технологични гиганти като Facebook, Twitter и Spotify, които също въведоха собствени аудиочат функции.

Новата функция ще помогне на Clubhouse да заложи на стаи за развлечения и изпълнения, които станаха особено популярни в приложението.

В зависимост от това колко говорители има в една Clubhouse стая, както и от няколко други фактора, технологията на приложението ще направи пространствено позициониране, така че слушателят да чува гласове, които сякаш го заобикалят, твърди Джъстин Уберти, който е ръководител на стрийминг технологията на Clubhouse.

В комедийните стаи например технологията на Clubhouse ще открива главния говорител и ще поставя гласа му в „предната част“, докато смехът на другите хора може да звучи така, сякаш идва от лявата или дясната страна на слушателя, посочва той.

По думите му, когато става дума за музика, функцията има огромен потенциал.

Технологията улеснява откриването на хора, когато говорят различни потребители, докато преди това хората трябваше да обръщат повече внимание на ритъма на говорене и тембъра на говорещите, твърди Уберти.

Clubhouse, която се появи на пазара като приложение, достъпно само за хора с покани, наскоро беше отворена за всички. Компанията твърди, че всеки ден се създават над 700 хил. стаи за разговори, спрямо 300 хил. през май.

Новата функция за звука ще бъде пусната първо за потребителите на iOS, а скоро след това и за потребителите на Android, посочи Clubhouse.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:06 | 12.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още