Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

8 от 10-те най-големи по капитализация борсови компании са американски

Най-скъпият новак на борсата тази година е производителят на електрически автомобили Rivian с пазарна капитализация от 96 млрд. долара

0
 
0
 
4
evlogi до: Императорът
преди 4 месеца
Има такива примери да,но не е нужно човек да се фиксира върху тях,Все пак на един Ривиан или Никола се падат доста повече добри растящи компании.И някои от тях може да изглеждат скъпи, но също така скъпа изглеждаше Гугъл през 2008 или Фейсбук през 2012, но оттогава поскъпнаха 25 пъти...
0
 
3
 
3
Императорът до: evlogi
преди 4 месеца
Нали знаеш, че колелото се върти - скъпите поевтиняват, евтините поскъпват... затова търсиш реалната стойност на един актив, а не пазарната. Колко примери видяхме за 3-4 години на пазарни безумия - Никола помниш ли - или оная геймърска компанийка? Пазарите се напълниха с някакви играчорчета, дето си мислят, че това им е казино - това е резултатът, а последиците също ги знаем. А аз харесвам компании, които ми снасят сосничко - така мога да се разраствам непрестанно, без или почти без да добавям пари от джобът си... а именно стратегическите компании няма да те изоставят и след пазарен срив и икономически кризи именно щото са стратегически... а не поредните анонимници... като тия ривиан - дето с два-три макета грозни таралясника ми правят по-голяма пазарна капитализация от Даймлер... Nikola дето споменах - биха по капитализация Форд с някакво картонено макетче на камион...
1
 
1
 
2
преди 4 месеца
Ми то хубаво,но кофтито е,че тез евтини компании с голяма стратегическа мощ си остават все така евтини година след година...
1
 
4
 
1
преди 4 месеца
Много ценна статия, показваща тоталното ***-0тство на пазарите. Впрочем дори само последният абзац доказва това, почти толкова, колкото целият останал текст. Разбира се, не се оплаквам - защото масовото ***-0тство ми позволява да инвестирам в компании, които не само, че са с по-голяма стратегическа мощ, но и достатъчно евтини.