Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини и анализи

"Смарт Органик" отново планира листване на БФБ

Целта е производителят на биохрани да набере допълнителен капитал от 3 млн. евро

"Смарт Органик" отново планира листване на БФБ

Източник: Смарт Органик/Facebook

Производителят на биохрани „Смарт Органик“ АД планира да набере допълнителен капитал от 3 млн. евро чрез първично публично предлагане на пазара на растеж на Българска фондова борса (БФБ) – BEAM. Това се казва в съобщение на компанията, която изтъква, че в последните години отбелязва стабилен растеж на приходите и се очаква за 2021 г. те да достигнат 30 млн. евро.

Припомняме, че през 2015 г. КФН отказа да потвърди проспекта за листване на „Смарт Органик“.

Сега първичното публично предлагане е планирано за края на октомври 2021 г., като целта на компанията е да набере максимално допустимия размер на капитала за пазара на растеж BEAM.

С набраните средства от емисията дружеството планира да придобие германски конкурент и да разшири производствения си капацитет с изграждането на нова фабрика. И двата проекта ще са финансирани и с банков заем. Водещ мениджър по предлагането ще е ИП „Карол“ АД.

„С набрания капитал се надяваме да ускорим експоненциалния растеж на компанията и популярността на продуктите ни както на местния, така и на международните пазари“, коментира Яни Драгов, основател и изпълнителен директор на "Смарт Органик".

Компанията произвежда биохрани и сурови барчета Roobar, био курабийки под марките Kookie Cat, Rookies и „Курабийница“, биопродукти под марката Dragon Superfoods, ядкови тахани, веган бургери под марката Reburger, солени снаксове Bett'r и основни храни под марките Био Класа и Smart Organic.

Около 70% от произведената продукция е за износ в над 60 държави, като най-големите експортни пазари са Германия, Швейцария, скандинавските държави, Белгия, Нидерландия, Люксембург, Испания, Франция, Румъния и Близкия изток.

Групата оперира и собствена верига био магазини под бранда „Зелен“, заедно с онлайн магазина zelen.bg.

Компанията допълва, че разполага със собствен екип за развойна дейност и фокусира много усилия в разработването на нови продукти. Наскоро продуктите й са станали част от асортимента на 1500 филиала на немската верига дрогерии dm.

По статията работиха: Надежда Бочева, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини и анализи
Индексите на БФБ приключиха седмицата предимно с ръстове