Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Nintendo доминира телевизионните гейминг реклами

Компанията активно рекламира своята конзола Swtich

Nintendo доминира телевизионните гейминг реклами

Снимка: Архив Ройтерс

Nintendo е била доста заета да рекламира хибридната си конзола Switch и това определено се вижда. Компанията се нареди на първо място по най-гледани телевизионни реклами сред представителите на гейминг индустрията. Същевременно Xbox изостава спрямо нея, следвана от Respawn Entertainment, пише Venture Beat.

GamesBeat си е партнирала с iSpot.tv, компания, следяща метрики на телевизионни реклами, за да предлага месечни доклади за рекламите, които гейминг компаниите предлагат по телевизията.

Периодът, който обхваща последния доклад, е от 16 март до 15 април. Като цяло е имало над 1,5 млн. рекламни телевизионни импресии през периода. 19 бранда са похарчили общо 25 млн. долара за 64 рекламни спота, които са били показани над 8400 пъти.

Още по темата

Nintendo е начело на класацията с 363,1 млн. импресии. Компанията е пуснала 18 реклами за общо над 2700 ротации, а играта за Switch “Yoshi’s Crafted World: Flip Into a New Adventure” е водеща с 114,9 млн. импресии.

На второ място е Xbox с 271,3 млн. импресии, генерирани от 11 реклами, които са завъртени над 1000 пъти. Най-гледаната реклама (92,1 млн. импресии) е „Last Address”, която промотира „The Division 2” на Том Кланси.

В челната тройка попада и Respawn Entertainment, която е пуснала само една реклама „Over 50 Million Players” над 100 пъти, което е довело до 209,7 млн. импресии.

Seriously Digital Entertainment пък е четвърта със своите седем реклами, пуснати над 2500 пъти. Те са генерирали 200,6 млн. телевизионни рекламни импресии. Най-гледаната ѝ реклама е била „Best Friends: Collect Cute Characters: Howie”- 84,1 млн. импресии.

Warner Bros. Games пък има 153,9 млн. импресии за периода. Те са благодарение на четири реклами, които са пуснати 543 пъти. Рекламата с най-много импресии (113,7 млн.) е „Amazing New Worlds”, която промотира играта по „Lego: Филмът 2“

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Магдалена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
0
 
2
pioner до: mrynmryn
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Сони не са се оттеглили а просто са решили да не издават нищо голямо до излизането на новата си конзола догодина.
0
 
0
 
1
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
А всъщност няма нужда, сони се изтегли от този пазар и други големи играчи няма... За пореден път доказва, че маркетингът, често е излишен.
ЕА геймс, наскоро уволни голяма част от маркетинговия си отдел.

Още от Новини
Международната експанзия на Xiaomi се отплаща