Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Коронавирусът ще промени и червените килими в Холивуд

Компании по организиране на събития преливат от идеи как да се спазват мерките за социална дистанция при премиерите на най-чаканите филми в киноиндустрията

Коронавирусът ще промени и червените килими в Холивуд

Снимка: EPA/БГНЕС

Червените килими и бляскавите им звезди пред обективите до този момент бяха задължителен елемент от рекламата на високобюджетни филми в Холивуд, пише AFP.

След пандемията от коронавирус обаче възниква проблем - тълпите от асистенти, журналисти, охрана и почитатели са също така кошмар за физическото дистанциране.

В момент, когато Калифорния започва леко да смекчава ограничителните мерки, въведени преди два месеца, експерти по маркетинг в кино индустрията преливат от идеи за повторно развиване на известните червени килими без риск от разпространение на коронавируса.

„Преди целта беше да се привлече възможно най-голямо внимание, да дойдат големи тълпи от хора и събитието да бъде споделено с максимално много почитатели“, обобщава Елизабет Трамотоци от 15|40 Productions, една от най-големите компании за събития в Холивуд. „Ако искаме да продължим напред, това трябва да се промени радикално“, допълва тя.

Още по темата

Компанията, която е създала впечатляващ декор за „Игра на тронове“ в Ню Йорк за последния епизод от телевизионната сага, се възползвала от осемте седмици блокада, за да създаде съвместими с пандемията концепции.

Анти-COVID-19 арсеналът включва плексигласови екрани, които вече може да се издигат между журналистите и звездите, а те, на свой ред, ще бъдат интервюирани от разстояние в изолирани „капсули“. Почитателите пак ще могат да изразяват възхищението си, но само след предварителна селекция и през екран.

Армадата от приближени и асистенти, които по традиция придружават звездите, ще бъде помолена да заобикаля червения килим, използвайки „приоритетни пътища“.

В кината, които прожектират филми предпремиерно, също ще бъде въведена социална дистанция. Специалистите предвиждат възможността да мерят температурата на всички гости, а почитателите ще бъдат държани настрана.

„Трябва да се укрепим, за да предотвратим възможността за събиране на хора по тротоарите, за да гледат“, казва президентът на 15|40 Крейг Уалдман. Със социалната дистанция червеният килим „ще бъде само малко по-широк и малко по-дълъг“, допълва той.

Дори със задействането на тези необичайни мерки специалистите не смятат да организират скоро разточителни празненства след прожекция с препълнени барове и ресторанти.

В момент, когато гиганти в стрийминга на видео като Netflix и Amazon стават крале на блокадата и продължават да пускат нови филми сякаш нищо не се е случило, виртуалните „прес турове“, на които звездите дават интервюта по интернет, стават все по-популярни.

Още по темата

15|40 дори е създала мобилно студио в каравана, което може да мине край дома на някой и друг актьор и да бъде предекорирано според филмите или сериалите, които трябва да промотира.

Компанията е изработила и концепция за вечерни представяния на филми под формата на drive-in, в коли на открито, където звездите ще заемат места на първия ред, за да взаимодействат с почитателите си чрез видео връзка.

Няма обаче чудодейно решение и повечето големи холивудски продукции, планирани за тази година, отложиха датата на излизането си в очакване на повторното отваряне на кината.

Макар че блясъкът и шампанското може да предизвикат критики в период, когато броят на починалите расте, а безработицата достига рекорден връх, Крейг Уалдман смята, че повечето хора „са уморени да си седят у дома“. Дори червени килими под похлупак и виртуални премиери ще бъдат добре дошли за зажаднелите почитатели, допълва той.

Първият голям тест трябва да бъде „Тенет“, високобюджетният трилър на Кристофър Нолан, който е твърдо решен да стане първият режосьор, завърнал се в киносалоните в Холивуд.

Официалната дата на излизането на „Тенет“ все още е 17 юли до ново нареждане. „Надявам се това да се случи... Отделихме много време, за да създадем сигурна среда за студиото, медиите и артистите“, казва Крейг Уалдман.

По статията работиха: Божидарка Чобалигова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (4)

0
 
1
 
4
преди 1 месец
наркомани и извратеняци, да се оправят
1
 
1
 
3
преди 1 месец
шайката извратеняци и без туй са за панделата !
1
 
3
 
2
преди 1 месец
напрао да ги закриват и без тва за клатикурци получават пре много ....
2
 
5
 
1
преди 1 месец
Боли ма х....за Холивуд.Закривай.

Още от Новини
Virgin Atlantic получава 1,25 млрд. долара в спасителна акция