Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

LVMH смени рязко курса по отношение на сделката за Tiffany

Френският търговец на луксозни стоки е завел съдебен контраиск, опитвайки се да прекрати сделката, като изтъква лошото управление на американската компания

LVMH смени рязко курса по отношение на сделката за Tiffany

Снимка: Bloomberg L.P.

Гигантът в сектора на луксозните стоки LVMH заяви във вторник, че е завел съдебен контраиск срещу Tiffany в опит да се откаже от поглъщането на американската бижутерийна компания в размер на 16,2 млрд. долара, което би представлявало най-голямата подобна сделка досега в индустрията за луксозни стоки, съобщава CNBC. 

Още по темата

В исковата молба, подадена в понеделник в съда в Делауеър, се казва, че LVMH „продължава да е напълно уверена в позицията си, че не са изпълнени условията, необходими за приключване на придобиването на Tiffany“. Компанията добавя, че „фалшивите аргументи, изложени от Tiffany, са напълно неоснователни“.

Заявлението е последното в сагата, в която собственикът на френската бутикова компания Louis Vuitton иска да се откаже от придобиването на Tiffany в началото на септември. По-рано този месец LVMH заяви, че няма да бъде в състояние да завърши придобиването на американското дружество „такова, каквото е в момента".

Компанията се позовава на заплахата от американски мита върху френски стоки и желанието на Tiffany да удължи крайния срок на сделката до края на годината.

Бижутерската верига Tiffany незабавно заведе дело в Делауеър за изпълнение на споразумението, като заяви, че искането от френското правителство няма законово основание.

В делото в понеделник LVMH споменава и коронавирусната криза, изтъквайки, че сега е настъпил „съществен неблагоприятен ефект“. Тя също така опровергава „лошото управление на бизнеса“ на Tiffany, което според нея представлява явно нарушение на нейното задължение да работи по обичайния си курс.

LVMH добавя, че американската компания е изплатила възможно най-високите дивиденти, докато в същото време отчита загуби и високи разходи. „Нито една друга компания за луксозни стоки не е постъпвала така по време на кризата“, изтъкват от френския конгломерат.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Danone проучва продажбата на част от бизнеса си