Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

САЩ

Coca-Cola се хвърля в сектора на спортните напитки с голям дял в Body Armor

Компанията удвоява усилията си в конкуренцията с напитките на Pepsi

Coca-Cola се хвърля в сектора на спортните напитки с голям дял в Body Armor

Снимка: Ройтерс

Най-големият производител на безалкохолни напитки в света Coca-Cola заяви, че ще купи голям дял от компанията Body Armor, която е известна със своите спортни напитки, превръщайки се във втория най-голям неин акционер, предава CNN.

Body Armor е атрактивен конкурент както на Gatorade, така и на Powerade, най-големите играчи в търговията със спортни напитки.

Един от основните акционери в компанията е баскетболната легенда Коби Брайънт, който беше привлечен заради нарастващата популярност на марката сред спортистите. 

Още по темата

През 2016 г. компанията Dr. Pepper Snapple заяви, че е увеличила инвестициите си в компанията майка на Body Armor до 26 млн. долара, което ѝ осигурява дял от 15,5%.

„Те наистина успяха да се наложат стабилно на пазара“, каза Дуейн Станфорд, главен редактор в Beverage Digest.

Gatorade контролира индустрията за спортни напитки в САЩ, оценена на 8 млрд. долара, притежавайки 75-процентен дял от пазара според проучване на Euromonitor International. Но продажбите на тези напитки отчитат спад с 0,5 на сто за тази година, достигайки до 5,9 млрд. долара. И марката губи от пазарния дял.

Това може да се дължи на факта, че хората търсят по-здравословни, нискокалорични и лишени от захар алтернативи. Именно заради това Gatorade наскоро пусна напитка без захар, първата в историята на компанията.

От друга страна Body Armor има цяла линия от нискокалорични напитки, които използват естествени подсладители, натурални аромати и кокосова вода. Те пристигат на пазара с вкусове на манго, праскова, боровинка, нар и цитрус. Компанията произвежда и електролитна вода с витамини като калий и калций.

Стратегията на компанията е свързана с „начина, по който предприемачите се възползват от потребителските тенденции и привличат вниманието на големите играчи“, смята Станфорд.

Coca-Cola си е създала навик да придобива сравнително малки до средноголеми дялове от различни млади компании преди да ги придобие изцяло, както направи с Honest Tea.

Компанията вече е обвързана със съоснователя на Body Armor Майк Рипол, който е и най-големият акционер там.

Той е съосновател и на Smartwater и Vitamin Water, компании, които вече са изцяло притежавани от Coca-Cola.

Очаква се американският гигант при търговията с безалкохолни напитки да се сдобие с още акции от Body Armor до пълното ѝ придобиване.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от САЩ
S&P 500 и Nasdaq записаха най-лошата си седмица от края на май