IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Поредни проблеми натежаха над отчета на Twitter

Приходите и прогнозата за тях не отговориха на очакванията на анализаторите

16:40 | 24.10.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Twitter отчете тримесечни приходи, които се оказаха под очакванията на анализаторите. С прогнозата за годишните си приходи компанията също успя да разочарова Wall Street, посочвайки, че проблемите със сигурността, свързани с рекламния ѝ бизнес, ще продължат да натежават на представянето ѝ, съобщава Bloomberg.

Приходите на Twitter за третото тримесечие са нараснали с 8,6 на сто до 823,7 млн. долара, което е значително по-ниско от прогнозираните от анализаторите 876 млн. долара. Приходите за тримесечието, завършващо през декември, ще бъдат между 940 млн. и 1,01 млрд. долара, обяви базирана в Сан Франциско компания. Анализаторите очакват 1,06 млрд. долара.

В писмо до акционерите, социалната мрежа обвини „по-големите сезонни фактори в рекламата от очакваното“ за периода юли и август, които са повлияли на резултатите за третото тримесечие. Освен това заяви, че е имала „проблеми с приходите от продукти“, което е довело до спад на продажбите с 3 и повече процентни пункта.

В публикация в блога си Twitter посочва два проблема, които са позволили на компанията да получи достъп до потребителски данни без разрешение за показването на таргетирани реклами или за измерване на успеха на тези кампании за рекламодателите. Премахването на тези данни от рекламния арсенал е засегнал бизнеса на компанията.

Като се изключат някои елементи, Twitter отчете печалба от 17 цента на акция, в сравнение с прогнозата на анализаторите за 20 цента на акция.

Ръстът на броя потребители, от друга страна, донесе положителни новини за Twitter, която преди срещаше проблеми с покачването на този показател. Компанията е привлякла 6 млн. дневно активни потребители, а общият им брой вече достига 145 млн. за третото тримесечие. Това е със 17% повече спрямо година по-рано и с 4% повече спрямо предходното тримесечие.

"Въпреки предизвикателствата си, това тримесечие валидира нашата стратегия за инвестиране с цел дългосрочен растеж“, коментира главният финансов директор Нед Сегал. „Предстои още работа за подобряване на приходите от продукти“.

Увеличаването на броя потребители доведе до 35% скок в цената на акциите тази година до 38,83 долара до приключването на търговията в Ню Йорк в сряда. След обявяването на резултатите обаче, стойността на книжата се понижи с 15 на сто преди началото на борсовия ден, повличайки надолу и Snap.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:51 | 11.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още