Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Армани планира да прехвърли модната си империя на благотворителната си фондация

83-годишният дизайнер, който няма преки наследници, се опитва да защити групата си от поглъщане и разделяне

Армани планира да прехвърли модната си империя на благотворителната си фондация

Снимка: Архив Ройтерс

Италианският моден дизайнер Джорджo Армани планира да прехвърли част от едноименната модна империя на благотворителната му фондация, за да предотврати поглъщането или разпадането на групата, предава Ройтерс, като се позовава на интервю на дизайнера пред италиански медии.

През миналата година 83-годишният Армани създаде фондация на негово име, която той ще ръководи до края на живота си. Състоянието на модния дизайнер се оценява на 6 млрд. долара. Той обаче все още не е посочил наследник на втората по големина италианска модна група.

„Това е механизъм, който ще насърчи моите наследници да поддържат хармония, като се избегне купуването или разделянето на групата", казва Армани пред вестник „Corriere della Sera“.

Армани няма свои деца. Неговите племенници Роберта и Силвана работят в групата, а братовчед им Андреа Камерана напусна наскоро, но все още е член на борда на компанията. Дългогодишният му помощник Панталео дел Орко оглавява линиите за мъжете и седи начело на борда на Фондацията.

Още по темата

Според плана за наследяване фондацията, която вече притежава 0,1% от холдинговата компания "Джорджо Армани", ще поеме по-голям дял, казва Армани без да дава допълнителни подробности. Останалите акции ще се държат от неговите наследници, които обаче ще могат да продават собствеността си само на фондацията. Ръководството няма да получи акции в групата.

Ветеранът на модната сцена казва още, че имиджът на марката му може да има полза от наследник, който не е задължително да бъде италианец.

От думите на дизайнера става ясно, че той ще определи трима души, които да наследят фондацията, но все още не е ясно кой ще поеме кормилото на групата „Армани“.

Дизайнерът допълва, че фондацията, която ще инвестира и в благотворителни организации, ще има последната дума при вземане на решения от борда на компанията.

След 5% спад на приходите през 2016 г. дизайнерът очаква продажбите да паднат със същото темпо както през тази, така и през следващата година. Според прогнозите му продажбите ще се върнат към растеж от 2019 г.
 

По статията работиха: Веселина Василева, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Предварителният отчет на Foot Locker - лъч надежда за пазара за спортни стоки