Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Snapchat очаква продължаващ отлив на потребители

Въпреки че финансовите данни надминаха очакванията, компанията разочарова с броя на дневно активните потребители

Snapchat очаква продължаващ отлив на потребители

Снимка: Ройтерс

Приложението за споделяне на снимки Snapchat продължава да губи потребители и през лятното тримесечие и не очаква бърз обрат на тази негативна тенденция, предава Bloomberg.

През трите месеца до края на септември броят на дневно активните потребители се понижава с 1% до 188 млн., обяви компанията майка Snap.

Още по темата

В рамките на конферентния разговор с анализаторите финансовият директор Тим Стоун поясни, че вероятно отливът ще продължи в идните месеци.

Вследствие на това инвеститорите реагираха силно негативно, а акциите на компанията загубиха около 10 на сто от стойността си в следборсовата сесия.

Любопитен акцент е, че все пак Snap успя да надмине очакванията на Wall Street по отношение на финансовите резултати през тримесечието. Приходите скачат на годишна база с 43 на сто до 298 млн. долара, надминавайки средните очаквания на анализаторите за 283,4 млн. долара, а нетната загуба се свива от 443 млн. до 325 млн. долара.

От дълго време насам Snapchat страда от силната конкуренция от страна на дъщерната на Facebook компания Instagram. Акциите на Snap загубиха повече от половината от стойността си от първоначалното публично предлагане през март 2017 г.

Макар че  компанията има репутация на генератор на креативни продукти, които са популярни сред младите хора, нейното представяне е нестабилно, разтърсвано от напускания на служители и мениджъри. За капак и редизайнът на Snapchat по-рано тази година беше критикуван от много потребители и рекламодатели. Този редизайн, подкрепен от главния изпълнителен директор Ивън Шпигел, отдели чатовете и публикациите на приятели от останалата част от приложението - съдържанието от медийни организации, съчетано с реклами, продавани от Snap.

 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Комисията за защита на личните данни започва производство в НАП