Лондончани са най-големите потребители на модни стоки и харчат близо 45% повече от хората в традиционната столица на модата Париж и 59% повече от нюйоркчаните. Това показа проучване, което имаше за цел да определи в кой град по света хората харчат най-много по време на обиколките си из магазините.
Така, благодарение на милионите туристи и модните настроения у жителите на града, Лондон задмина Токио, Ню Йорк и Париж и застана начело на класацията за най-доброто шопинг място в света с годишни продажби в размер на 64,2 млрд. паунда, съобщава вестник The Telegraph. А едни от най-известните улици, които са доста посещавани заради магазините си от туристите - Оксфорд Стрийт, Бонд Стрийт и Риджънт Стрийт, със сигурност ще се окажат с още по-силна притегателна сила за гостите на Лондон.
Отношението на лондончани към модата не е видно само от имиджа на града като дом на едни от най-известните модни къщи, от филмите и снимките на жителите му. Цифрите също говорят за високите продажби и интереса от страна на хората към модните стоки. Докато британската столица отбелязва продажби в размер на 64,2 млрд. паунда за 2010 година, в Токио те са 61,4 млрд. паунда, в Ню Йорк – 47 млрд. паунда, а за Париж цифрите са 46,6 млрд. паунда.
В британската столица магазини и складове имат едни от най-големите световни търговци и производители в света. В Лондон са представени 138 от 250-те най-големи бранда в света, показва проучване на Kelkoo – портал за пазаруване, в който могат да бъдат сравнени цени, да бъдат проучени намаленията в търговските обекти, както и да се видят най-добрите цени на определена стока.
Покупките, реализирани в Лондон, Токио, Ню Йорк и Париж, представляват общо 52% от целия обем продажби, направени в 22 основни шопинг дестинации по света.
„Лондон се наложи като основна шопинг дестинация за потребители, които търсят най-доброто по отношение на пазаруването, искат да изпитат задоволство от покупките си и от самия процес на пазаруване. Конкурентите на британската столица останаха доста назад благодарение на успеха, който Лондон постигна заради качествените и количествени оферти, комбинирани с добрите резултати от продажбите, които отчасти се дължат и на милионите туристи, които годишно посещават града“, казва Крис Симпсън, маркетинг директор на Kelkoo.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната