Трите най-големи автомобилостроителни компании в Япония - Toyota, Honda и Nissan, спряха днес производството на всички свои заводи в страната, претърпяла през последните дни катастрофални земетресения. Това съобщават от централите на самите компании в Токио, предаде Итар-Тасс.
Toyota спира производствена дейност минимум за три дни, уточняват от компанията.
Honda затваря заводите си за седмица.
Nissan засега не е обявила кога ще възобнови работа.
Малко по-рано от Isuzu съобщиха, че прекратяват работа за пет дни.
Заради предотвратяване на енергиен колапс на страната в резултат на земетресенията, повредили инфраструктурата на Япония и довели до режим на тока в резултат на спиране на работата на няколко атомни електроцентрали (от общо 55 в Япония), правителството вчера се обърна към промишлените предприятия с препоръка по възможност да съкратят потреблението си на електроенергия.
Вече в режим на икономии на електроенергия преминаха много офиси, магазини, ресторанти, обществени учреждения.
В централната част на Япония е въведен верижен режим на тока.


Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Тръгна петиция против отдаването на кортовете в "Чайка" на частни клубове
Хороскоп за 7 декември 2025
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ "Чернобил" е повреден
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Рецептата Dnes: Пълнена скумрия с орехи за Никулден
Ген. Атанасов: Ако този вот на недоверие не мине, ще се усилят протестите
Мирослав Великов победи в "Игри на волята", грабна чек за 100 000 лв.
Вашингтон и Киев отчитат напредък след срещите в Маями
Осъдиха българския шофьор, карал в насрещното в Гърция
преди 14 години ..И що за схващане е това " "Само дето тук ще ги плащат разни мързели да клатят краци, а в Япония ще му бачкат съвестно по 10-12 часа на ден," !!!!!??????? Не работниците и служителите трябва да "му" работят а ТОЙ ЗА ТЯХ !!!! Само когато си промени нашенеца чорбаджия средновековното схващане може и да успее да изгради някаква корпоративна култура която да го направи БИЗНЕСМЕН! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Да крадеш е едно, да управляваш БИЗНЕС е съвсем различно! Те затова инвестираха само в недвижимости. Но и там се искат умения за да се управлява тая недвижимост! :)))) Много са ни зле бизнесмените:))).. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години ...Дано наследниците им учещи се по странство понаучат що за ЖИВОТНО е това МЕНИДЖМЪНТ:))))...До тогава има да се чудят на "фокусите" на японските работодатели! ..Между другото какво стана с идеите им да внасят работна рака с която толкова плашеха гаргите:)))))!? ....Мушмуроци! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години цитат "2от: hellwitchпреди 35 минутиСамо дето тук ще ги плащат разни мързели да клатят краци, а в Япония ще му бачкат съвестно по 10-12 часа на ден,"Не подценявай Българския работник! Оправдано е тука да си клатят краката! На тия МУТРИ , нашенските чорбаджии! Нашите чорбаджии предпочитат да инвестират в луксозна кола, пред това да осигурят условия за по висока производителност и заплащане на работниците и служителите си / за разлика от японските/!!! Луксозния им начин на живот би трябвало да е следствие от успехите им в бизнеса, но те са си мутри повечето и като ученици са си били посредствени! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Само дето тук ще ги плащат разни мързели да клатят краци, а в Япония ще му бачкат съвестно по 10-12 часа на ден, отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Ако може да преместят някое друго производство в България, хем по сигурна откъм заметресения, хем ще плащат по 300-400 евро заплата, а не по 3500 там. отговор Сигнализирай за неуместен коментар