Китайският сайт за онлайн търговия Alibaba.com обяви първите си значителни маркетингови усилия за завладяване на американския пазар, като мащабната кампания за целта ще стартира в понеделник.
Компанията ще похарчи 30 млн. долара за засилване на присъствието си в САЩ, в търсене на нови възможности в условията на икономическата криза, съобщават анонимни източници, цитирани от China Knowledge.
Планира се допускането на американски предприемачи до англоезичната версия на Alibaba.com, предвижда се и високобюджетна рекламна кампания.
Преди няколко дни от компанията съобщиха и за предстоящо създаване на смесено дружество в Индия, което ще предоставя B2B (бизнес към бизнес) услуги за електронна търговия.


Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Наводнени булеварди в Пловдив, свлачище на пътя Асеновград-Смолян
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
Николай Денков за счупеното доверие: Този начин на управление трябва да бъде наказан
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.