IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Фалиралият Сан Бернардино ще похарчи 125 хил. долара за "излъскване" на имиджа

Калифорнийският град се договори с кредиторите, но новината беше засенчена от непрестанните репортажи за високата престъпност в района

11:22 | 21.10.14 г.
Автор - снимка
Редактор
Фалиралият Сан Бернардино ще похарчи 125 хил. долара за "излъскване" на имиджа

Сан Бернардино, Калифорния, който обяви банкрут преди повече от две години, ще плати 125 хил. долара на компания за връзки с обществеността, която да подобри имиджа на града, съобщава Bloomberg.

Престъпността в града е два пъти по-висока в сравнение със средното за САЩ равнище и заради постоянния поток от негативни новини местните власти са решили, че имат нужда от малко „излъскване“ на имиджа.

Компанията трябва днес да представи плана за действие, с който ще възстановява доверието. За работата си тя ще получи 125 хил. долара.

„Тъй като излизаме от процедурата по защита от кредиторите, ще има нужда от възстановяване на нашия имидж и ребрандиране на града“, коментира Майкъл МакКини, шеф на кабинета на кмета на Сан Бернардино Кари Дейвис. „Това ще бъде много важно във времето“, допълва МакКини.

Преди да обяви банкрут и да подаде молба за защита от кредитори, местната власт имаше мениджър за връзките с обществеността на щатна длъжност. Тя обаче беше съкратена, тъй като годишната заплата за позицията достигаше 91 хил. долара, а социалните придобивки струваха на града още близо 30 хил. долара годишно.

През август и септември адвокатите на Сан Бернардино се договориха с кредиторите, но новината отново беше засенчена от репортажите за нарастващата престъпност в района. През август например 31-годишен полицай беше тежко ранен в престрелка в малките часове на нощта. По-късно пък мъж стреля по деца, а по-късно и по полицейска патрулка.

През 2012 г. в града са станали 941 инцидента на 100 хил. жители, сочат данните на ФБР. Това е двойно повече спрямо средното за страната.

МакКини подчертава, че новите комуникационни мениджъри по-скоро трябва да обърнат внимание на комуникацията с гражданите, а не само да „продават“ добри истории на медиите. „Става въпрос за прозрачността на местната власт. Гражданите не знаят какво става в града след фалита“, коментира той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:22 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още