- На кои чужди туристи разчитате основно?
Всички гости са добре дошли. Наши гости са традиционно немци, англичани, скандинавци, израелци, централно и източно-европейци, руснаци, българи. През последните години руснаците действително показват значителен ръст на почивките в Слънчев бряг и региона, което, разбира се, е чудесно, но ръст бележат и румънците, поляците, израелците и българите.
- Смятате ли, че голямата част от чуждите туристи идват у нас заради имиджа на България като достъпна дестинация като цена?
Към настоящия момент морският туризъм в България, както и през следващите години, ще има доминираща роля в структурата на туристическия продукт, тъй като българското Черноморие може да се похвали с разнообразие на туристическата база – изключително високо категорийни средства за подслон, отговарящи на последните тенденции в хотелското обзавеждане и дизайн, богато разнообразие на туристически пакети от услуги и аткракции, които предлагат хотелите на достъпна цена.
В стремежа си да удовлетворим желанията на всяка група туристи - семейства с деца, младежи, с цел да прекарат една пълноценна почивка и да се върнат доволни пак в курорта, ние, хората от бизнеса, години наред сме водили и продължаваме в същия дух да водим изключително далновидна политика за развитието на туризма в региона и утвърждаването на България като международна туристическа дестинация.
- Според вас ще продължават ли инвестициите в туристическия сектор?
В това съм убедена, макар и не с темповете, с които това се случваше до 2010 година. Туризмът е водещ отрасъл за нашата икономика не само на думи, но и като потенциал за развитието му. И на фона на даденостите и възможностите, които имаме, няма причина той да не се развива и в бъдеще.
Разбира се, трябва да се разбере, че българският туризъм не е само на морето и в планината, а и във вътрешността на страната, СПА дестинациите и културните ни забележителности също са места, предлагащи добри възможности за инвестиране.
- Какво мислите за идеята за ограничаване на услугата „ол инклузив“ само в рамките на луксозните хотели с 4 или 5 звезди?
След всички проведени срещи, консултации и обсъждания на това предложение стана ясно, че то само по себе си и в този му вид е крайно несъстоятелно. Като пример ще посоча, че през този сезон по-добре се продава тризвездната хотелска база, предлагаща „ол инклузив“, отколкото по-високата категория.
А в крайна сметка търсенето определя предлагането. Има други начини, а и необходимост от това, да се отсеят хотелите, предлагащи този продукт, тъй като никой не оспорва, че всички ще спечелим, ако намерим правилният подход за ограничаването му и предлагането му само от хотелите, имащи всички дадености да го правят.
Свързани компании:


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате


преди 13 години Какво ще кажете за облеклото и вида на тази дама ;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар