Значението на социалните медии за бизнеса е доста актуална и дискутирана тема в наши дни. Как с малка инвестиция фирмите биха могли да увеличат продажбите си и да популяризират бранда си? Отговорът се крие в присъствието им в социалните медии. То спомага за бързото популяризиране на компанията и предлаганите от нея стоки и услуги, за изграждането на трайни взаимоотношения с клиентите и повишаване на потребителската лоялност, и, не на последно място, дава възможност за обратна връзка и изследване на потребителските нагласи и мнения - това, за което компаниите харчат стотици хиляди всяка година.
Както и миналата година, Webit Bulgaria Digital Summit отново събира световни експерти, които да запознаят представители на бизнеса в България в сферите на дигиталния маркетинг, рекламата, новите технологии и предприемачеството. Гостите на събитието ще имат възможността да се срещнат лично и да слушат лекции на над 50 водещи експерти в различни области. В тазгодишното издание на Webit сред вече потвърдилите лектори е и Катрин Леви, ръководител отдел "Нови продукти, медии и платформи" за Европа, Средния Изток и Африка.
Тя започва работа в Google през лятото на 2011 година и бързо успява да се докаже като истински експерт в работата си, което я прави и изключително интересен лектор и събеседник, който говори с много практическа насоченост. Преди това е заемала висши ръководни постове в други световноизвестни компании като Nestle, The Boston Consulting Group и Procter & Gamble.
В последно време меркетолозите обръщат все по-голямо внимание на социалните медии от гледна точка на значението им за оптимизацията на търсещите машини. Макар социалната мрежа Google+ да не се радва на същата популярност като Facebook в България, родните маркетинг експерти вече знаят, че присъствието в нея има голямо влияние върху резултатите от търсенето в най-популярната търсачка. По време на презентацията си на 24 април в рамките на Webit Bulgaria Digital Summit Катрин Леви ще представи конкретни примери и успешни практики на компании в сферите на финансите, автомобилостроенето, фармацевтиката и търговията с бързооборотни стоки, от които българският бизнес има какво да научи.
Освен представителя на Google организаторите обещават още много световни и локални експерти да споделят опита си в използването на новите технологии и социалните медии, както и конкретни решения и на основните предизвикателства пред всеки бизнес - повишаване на продажбите, развитие на конкурентноспособността и създаване на лоялни клиенти.
Повече за събитието и програмата можете да научите на www.webit.bg. В момента все още е активна ранната регистрация за събитието, която е по-ниска със 170 лв. от цената за регистрация.
Investor.bg е медиен партньор на събитието.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Джордж Клуни вече няма да целува жени на екрана
Михайлова: Не чувам никой да казва, че има желание да състави правителство
Оръжейни доставки за $21 млрд.: САЩ все още бавят превъоръжаването на Република Китай
Линдзи Лоън призна на какво я е научил съпругът ѝ