Microsoft стартира онлайн конкурса Microsoft Youth Spark Challenge for Change, който кани младежи от цял свят на възраст между 13 и 25 години да споделят идеите си за промяна в техните общности, учебни заведения и в света като цяло, съобщават от компанията.
Конкурсът е инициатива на MicrosoftYouthPark и има за цел да разбере как младежите биха използвали ресурсите и технологиите на Microsoft, за да постигнат повече.
През тази година за първи път в надпреварата могат да се включат и 13-годишни младежи. Те трябва да изпратят своите кандидатури на английски език до 25 март. Ще бъдат избрани 50 финалисти в двете възрастови групи – 13-17-годишни и 18-25-годишни, които ще спечелят Surface Pro 3 с Office 365. Петимата, които се класират първи във всяка от възрастовите групи, ще могат да спечелят пътуване до Никарагуа за развиване на лидерски качества и способности за внасяне на промени, 2500 долара в брой, за да превърнат своите идеи в реалност, Microsoft Windows Phone, както и възможността да бъдат застъпници на Microsoft YouthSpark за година.
Желаещите да се включат, могат да го направят на адрес www.Microsoft.com/YouthSparkChallenge. Те трябва да попълнят формуляр за участие, в който да опишат своите идеи и как технологиите на фирмата могат да помогнат за постигането им.
След финала на приемането на кандидатурите между 26 март и 5 май тази година съдиите ще имат задачата да изберат 30 финалисти. Те пък ще бъдат поканени да представят видеоклип, разказващ повече за идеите им. Събраните клипове ще бъдат качени на сайта на компанията, а между 7 и 14 май ще се проведе публично гласуване, на базата на което ще бъдат определени по петима победители във всяка възрастова група. Окочнателните резултати от надпреварата ще станат ясни на 27 май тази година.
Кандидатурите, които ще търсят съдиите, ще са креативни. Те трябва да имат потенциала да окажат положително въздействие върху даден социален въпрос. Журито ще оценява и как проектите предлагат използването на технологиите и функционалността на Microsoft за осъществяването на социалните инициативи.
Критериите за оценка са следните:
-
Ясен проект за това как продуктите на Microsoft ще помогнат на участниците за тяхната кауза или идея; ясна връзка с характеристиките на въпросния продукт (25%)
-
Ясна визия за това как наградният пакет ще спомогне за тяхната кауза или идея (25%);
-
Настоящо или потенциално социално въздействие на идеята (25%);
-
Оригиналност и креативност на кандидатурата (25%).
От компанията посочват, че промяната може да бъде голяма или малка, а идеите могат да са нови и неизпитани или нещо, с което се занимават в продължение на години.


България е сред водещите държави в света по връзка с природата
Зеленски иска актуализиран план за мир с Русия до 10 декември
Младеж пусна кадри как се вози на покрива на автобус в София
Радев проговори дали и кога може да създаде партия
Полицията във Варна с важна информация за утрешния протест
Катар създава национална AI компания по примера на ОАЕ и Саудитска Арабия
Защо Русия е във възторг от стратегията за национална сигурност на САЩ
Джейми Даймън каза, че Европа има реален проблем
Банковото кредитиране у нас ще продължи да нараства, лихвите ще останат ниски
Избрано от Bloomberg Tech Лондон 2025
10 от най-великите творения на Zagato
Камионите Freightliner Cascadia ще виждат като хората
Вижте 128-годишната история на Rolls-Royce в 4-минутен клип
Без изненади - японски марки правят най-здравите нови автомобили
Създателят на Porsche Taycan поема Mercedes-AMG
Добрин Иванов, АИКБ: Има структурен дисбаланс в бюджета на НЗОК
Дъщерята на Гуинет Полтроу се впечатлила от целувката ѝ с Тимъти Шаламе
Гюнер Тахир: Борисов, колкото и да е опитен, някъде е изпуснал юздите
Байерн обърна Спортинг до 3:1 в Мюнхен