IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Проблемите с производството нанесоха удар върху резултатите на GoPro

Компанията отчете спад на продажбите за четвърто поредно тримесечие

09:25 | 04.11.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Производителят на носими камери GoPro отчете по-голям от очакваното спад на приходите за тримесечието, а прогнозата му за ключовото следващо тримесечие, което включва коледния сезон, също не оправда очакванията на анализаторите. Причина за това се оказаха проблеми с производството на най-новите продукти на фирмата, предава Ройтерс.

GoPro отчете спад на продажбите за четвърто поредно тримесечие, което се дължи на спад в търсенето на нейните камери, ползвани предимно от любителите на екстремни спортове.

След известно отлагане в средата на септември GoPro пусна нов модел камера – Hero 5, както и първия си потребителски дрон, Karma. Анализаторите смятат, че тези продукти могат да насочат GoPro отново към успеха.

Но компанията пусна по-малко камери Hero 5 Black и дронове Karma от планираното заради проблеми с производството, които се очаква да повлияят на възможността на компанията да отговори на търсенето и през това тримесечие, заяви главният изпълнителен директор Ник Удман.

GoPro разкри, че в средата на октомври временно е спряла да продава новата си камера в Amazon в САЩ, докато договори цените.

Приходите на фирмата са се свили с близо 40% до 240,6 млн. долара през третото тримесечие, което е доста под очаквания спад от 20 на сто, колкото беше средната прогноза на анализаторите според Thomson Reuters I/B/E/S.

Прогнозата на компанията за текущото тримесечие е за приходи в диапазона 600-650 млн. долара, отново под очакваните от анализаторите 666,14 млн. долара.

GoPro отчете нетна загуба от 104,1 млн. долара за тримесечието, в сравнение с печалба от 18,8 млн. долара година по-рано. Като се изключат някои елементи, тя е загубила по 60 цента на акция, много над очакваните 35 цента на акция.

Производителят е продал 1,02 млн. продукта през тримесечието. Прогнозата на анализаторите беше за 1,11 млн. според компанията за проучвания FactSet StreetAccount.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:01 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още